توپ و تور

پیمان اکبری: اشتباهات فردی باعث شکست پیکان برابر شهداب شد

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: بازی سختی بود که لازم است در دیدار بعدی نقاط ضعف خود را بپوشانیم.

به گزارش ناظم نیوز، پیمان اکبری پس از شکست تیم والیبال پیکان تهران مقابل شهداب یزد در دیدار نخست فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاههای برتر کشور افزود: بازی سختی برای هر دو تیم بود و به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم. دیدار خیلی مهمی بود که با توجه به طرز تفکر بازیکنان تیم من اتفاقات دیگری رخ داد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران افزود: شاید این طرز تفکر در بین بازیکنان تیم من بود که وقتی تیم‌های قدرتمند ارومیه و سپاهان را شکست دادند. این بازی را نیز با همان طرز تفکر از پیش رو بر می‌دارند.

اکبری درباره عملکرد شاگردان خود تاکید کرد: فکر می‌کنم آن تلاشی که باید برای این دیدار انجام می‌دادیم را نداشتیم و اشتباهات فردی در طول مدت مسابقه داشتیم که باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

وی افزود: به هر حال بازی امروز تمام شد و باید خودمان را برای دیدار بعدی با شهداب یزد آماده کنیم. یک بازی دیگر باقی مانده و شانس برای قهرمانی داریم تا نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران ادامه داد: اگر بردیم که نوش جان بازیکنانم اما اگر هم باختیم فدای سرشان! دوست ندارم در شرایط استرسی، بازی کنم بلکه می‌خواهم توانمندی که از خودشان به نمایش گذاشتند را بار دیگر نشان دهند.

اکبری درباره عملکرد داوران این دیدار افزود: فکر می‌کنم داور بالا می‌توانست در برخی صحنه‌ها که مربوط به خطای دو ضرب توپ بود قضاوت دیگری داشته باشند اما او مدارا کرد. حداقل در چند سال گذشته با داوری‌هایی که از او دیدم فکر می‌کنم می‌توانست برخی خطاهای دو ضرب را بگیرد. در توپ آخر هم دست بازیکن حریف تا آرنج در زمین ما است. خودش برود با وجدانش آن صحنه را نگاه کند اگر ما اشتباه کردیم در تمام دنیا از او عذرخواهی می‌کنیم. او صد درصد اشتباه کرد و بازی را کلاً برگرداند. عملکرد او می‌توانست بازی را به ست‌های چهارم و پنجم برساند اما فکر می‌کنم داور عجله داشت تا بازی را این گونه تمام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا