تجارت

۲۰خودروی کمپر به استقبال نوروز می‌روند

۲۰ خودروی کاروان روز دوشنبه با حضور در باغ کتاب تهران طی مراسمی سفر خود به سمت مسیر گردشگری تاریخ تمدن ایران را آغاز کرده و به استقبال نوروز می‌روند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ، در این مراسم که از سوی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ و با همراهی کمیسیون ملی یونسکو در ایران روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در مسیر خیابان فرهنگ و تاریخ واقع در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، ۲۰ خودروی کمپر با چیدن سفره هفت سین و اجرای موسیقی و حرکات موزون سفر خود را به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

این مراسم از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و ۳۰ سفیر از کشورهای مختلف، وزیر امور خارجه و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ایران از جمله میهمانان دعوت شده به آن هستند.

در پایان کمپرها سفر خود را به سمت اولین مقصد خود شهر همدان آغاز کرده و در ادامه به شهرهای کرمانشاه و سنندج می‌روند تا با استفاده از موسیقی فولکلور به مردم ایران آغاز نوروز ۱۴۰۱ را نوید دهند.

علاقمندان می‌توانند با حضور در این مراسم از این خودروهای مسافرتی بازدید داشته و با سبک و سیاق زندگی ونلایف آشنا شوند. همچنین با همراهی رادیو کمپر که رسانه علاقمندان به کمپر است علاوه بر برگزاری پاتوق گفتگو به جهت آشنایی بیشتر مخاطبان با کمپر و سفر، کارگاه بازی‌های نوروزی برگزار خواهد شد.

کلوپ کمپینگ و کاروانینگ زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی سال گذشته راه اندازی شد و تلاش می‌کند ساز و کارهای لازم به جهت گسترش فرهنگ سفر خانوادگی با کمپر را فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا