اقتصادیکشاورزی

همراهی با تشکلهای بخش کشاورزی در افزایش بهره وری تاثیرگذار است

ناظم نیوز: رييس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان آذربایجان شرقی گفت: دست یابی به بهره وری در بخش کشاورزی با همراهی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و تشکل های بخش خصوصی میسر می شود.

به گزارش پایگاه خبری ناظم نیوز به نقل از اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، رضا انوری در جلسه بررسی مسایل و مشکلات مسئولین دفاتر شهرستانها که در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید کسایی تبريز برگزار شد با تاكيد بر تعامل بیش از پیش مسئولین دفاتر با دستگاههای اجرایی بخصوص مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها در جهت پیشبرد اهداف مشترک افزود: همراهی این سازمان با تشکلهای بخش کشاورزی از جمله تعاونی های تولید، اتحادیه ها، نظام صنفی می‌تواند در افزایش بهره وری بخش کشاورزی تاثیر گذار باشد.
وي در ادمه خواستار تسلط کامل به قوانین، دستوالعمل‌ها و ضوابط نسبت به ارایه خدمات به اعضاء و بهره برداران شد و گفت: با نظارت دقیق و کامل به فعالیت مراکز و شرکتهای خدمات فنی و مهندسی و نحوه اخذ تعرفه های خدمات فنی و مهندسی مي توان از وقوع تخلفات احتمالی پيشگيري كرد.
انوری همچنین به تعامل بیشتر با ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات بهره برداران و راهنمایی و مشاوره از اولویت کاری سازمان هست.
رييس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي آذربایجان شرقی افزود: به منظور عدالت در ارجاع كار و همچنین نظارت بر تعرفه های اخذ شده از سوي بهره برداران و کنترل آمار، تمامی امورات از طریق سامانه ارجاع کار سانکا انجام مي پذيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا