آموزش و پرورش

نقش همیاران پلیس در کاهش تصادفات رانندگی

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به نقش همیاران پلیس در کاهش تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نقش بسیار بی‌بدیلی در افزایش فرهنگ عمومی دارند.

به گزارش ناظم نیوز، عباس مهاجر مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در مراسم آماده باش نوروزی که با حضور سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی کشور برگزار شد؛ با تبریک ایام شعبانیه و حلول سال نو گفت: باید به دانش آموزان بابت این مسئولیت تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه نحوه رانندگی و ترافیک و انضباط اجتماعی نمادهای بسیار خوبی برای سنجش فرهنگ عمومی هستند. گفت: مردم کشورهای دیگر وقتی به کشور ما می آیند می‌توانند ببینند که فرهنگ عمومی ما در رانندگی چگونه است. پس شما دانش آموزان نقش بسیار بی‌بدیلی در افزایش فرهنگ عمومی دارید.

مهاجر با بیان اینکه همیاران پلیس در کاهش تصادفات رانندگی بیست درصد نقش داشته اند، افزود: یعنی از هر پنج تصادف یکی به کمک شما دانش آموزان عزیز کم شده است. امسال می‌خواهیم به پلیس عزیزمان قول بدهیم که نقش مان را در کاهش تصادفات دو برابر کنیم. می‌خواهیم به پدران و مادران یادآوری کنیم وقتی که سرعتش بیشتر می‌شود از آنها با احترام بخواهیم که سرعتشان را کم کنند یا با احترام از آنها بخواهیم در هنگام رانندگی با موبایل صحبت نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا