اجتماعیجامعه،شهری

لزوم حمایت ویژه از کارکنان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی

ناظم نیوز : نشست تحول نرم افزاری و روحی کلانشهر تهران با حضور دکتر توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، دکتر معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونین اجتماعی مناطق ۲۲ گانه، مدیران کل و رؤسای سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سایر مدیران این حوزه در مدرسه دارالفنون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این نشست ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی پرسنل زحمتکش این سازمان گفت: بی شک لازم و ضروری است که قدردان زحمات پرسنل سازمان خدمات ومشارکت های اجتماعی باشیم که در شرایط سخت، بی هیچ منت و چشم داشتی به آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر تهران امدادرسانی می کنند.

🔻وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ” امروز اسیب های اجتماعی خطرناکترین مساله کشور است و تاثیر بسیاری بر مسائلی دارد که کمر کشور را خم میکند”، افزود: کارکنان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در صف مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله معتادین متجاهر، متکدیان، کودکان کار و … قرار دارند. به خصوص در بحث معتادین متجاهر که ما با مسئله منع پذیرشی ها مواجه هستیم که شامل بیماران زخم باز، عفونی، مبتلایان به ایدز و هپاتیت، زنان و مردان اعصاب و روان و غیره می‌شود که ساماندهی این افراد به تنهایی مشکلات روحی و جسمی بسیاری را به بدنه کارکنان سازمان تحمیل می کند.

🔻دکتر احمدی صدر همچنین از معاونین شهردار تهران خواستار توجه ویژه به وضعیت اداری و معیشتی کارکنان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شد و گفت: پرسنل سازمان در معرض سخت ترین آسیب ها قرار دارند و همین موضوع نگاه ویژه مدیران بالادستی را می طلبد چراکه در حال حاضر این نیاز دیده می‌شود که کارکنان سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت های اجتماعی مورد اهتمام ویژه مدیران ارشد شهری قرار بگیرند و فعالیت های شبانه روزی و سخت در مراکز تحت پوشش ما از جمله ۹ مرکز یاورشهر، ۲۰ مددسرا، ۳۴ مرکز پویاشهر و….. به قدر کافی پرسنل سازمان را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا