اجتماعی

هم‌افزایی پلیس و شهرداری برای ارایه خدمات غیرحضوری

ناظم نیوز : سردار احمد دولتخواه در دیدار با رضا واحدی‌‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن تبریک انتصاب او، برای گسترش همکاری‌های فی‌مابین نیروی انتظامی و شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به نقش مهم مدیریت شهری و نیروی انتظامی در ارائه‌ی خدمات به ذی‌نفعانی هم‌چون سازمان‌های دولتی، بخش خصوصی و به‌ویژه شهروندان، اشاره کرد و همکاری دوجانبه‌ی این دو نهاد را لازمه‌ی رفع نواقص و تقویت سرویس‌ها دانست.
سردار دولتخواه در این دیدار ابراز داشت: «از گذشته در حوزه تبادل داده همکاری خوبی با شهرداری داشته‌ایم و این همکاری می‌تواند در حوزه‌های دیگر نیز ادامه پیدا کند.» او به موضوع نظارت تصویری و بررسی تخلفات رانندگی اشاره و ابراز امیدواری کرد در این حوزه نیز با تعامل دوسویه اتفاقات بزرگی رقم بخورد.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا ضمن تمجید پیشرفت‌های سازمان فاوای شهرداری تهران در بخش‌های پلتفرمی مانند GIS این پلتفرم‌ها را بستری برای همکاری‌های آینده دانست و برای عقد تفاهم‌نامه‌هایی برای پیش‌برد کلان‌پروژه‌های هوشمندسازی پلیس و شهرداری
اعلام آمادگی کرد.
رضا واحدی‌‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در این دیدار، ابراز داشت همکاری بین شهرداری و ناجا می‌تواند منشا اتفاقاتی خیر برای شهروندان باشد و ضمن اشاره به تعامل همیشگی بین این دو نهاد، اظهار امیدواری کرد رویکرد مثبت موجود بتواند منجر به بهبود عملکرد و افزایش کیفیت پلتفرم‌های «تهران من» و «پلیس من» شود. به گفته‌ی او زمینه‌های همکاری بین‌دستگاهی بسیار گسترده است و هوشمندسازی شهر بدون تعامل همه‌‌ی بازیگران این حوزه ممکن نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا