اجتماعی

مجموعه های شهربانو و بوستان های بانوان از ظرفیت های مهم شهرداری برای بهبود کیفیت زندگی بانوان می باشد

ناظم نیوز : مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهرداری تهران در نشست صمیمانه با شهردار منطقه ، در جریان فعالیت‌های شهرداری منطقه ٢٠ در امور بانوان و اقدامات اجتماعی و فرهنگی و چگونگی ارائه خدمات قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠ در این نشست مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٢٠ گزارش تکمیلی در خصوص تعداد مراکز کوثر و مجموعه شهربانو و بوستان بانوان و زیر ساخت های حوزه زنان و برنامه‌هایی که باید در این منطقه انجام شود را بیان کرد.

🔺مشاور امور بانوان شهرداری تهران در نشست صمیمانه با شهردار منطقه ٢٠ و تیم مدیریت شهری منطقه گفت: از بین ١١۴٠٠ بانوی شاغل در شهرداری تهران، متخصص‌‌ترین و با تجربه‌ترین بانوان با نگاه‌های خوب مدیریت شهری، در جمع بانوان خانواده شهرداری وجود دارند.

🔺سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ٢٠ در این جلسه گفت: در مرتفع‌کردن چالش‌های بانوان در منطقه و انجام‌ هر فعالیت و اقدامی که در حوزه بانوان شاغل و شهروندان باشد پیشگام‌ خواهیم بود و از هر تحولی در مدیریت شهری خانواده محور استقبال می‌کنیم.

🔺مشاور امور بانوان شهرداری تهران و شهردار منطقه ٢٠ در ادامه نشست صبحگاهی خود به دیدار خانواده شهید جعفر زاده رفتند و در ادامه این بازدیدها در فضایی صمیمانه پای درد و دل مادر سه فرزند معلول و سرپرست خانوار نشستند و از اقدامات این بانوی فداکار و زحمت کش تقدیر و تشکر کردند.

🔺در ادامه تور یکروزه مدیران ارشد شهری، مشاور امور بانوان شهرداری تهران، در مراکز کوثر منطقه حضور و از نزدیک با بانوان شاغل در این مراکز به گفتگو نشست و گفت: ظرفیت های بالای انسانی در منطقه ٢٠ فراوان است و شهرداری به دنبال تسهیل فعالیت زنان و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و جامعه کم‌توان و توانیابان است.

🔺در ادامه این تور بازدید یکروزه، از برنامه های پیشنهادی جهت آماده سازی بوستان بانوان دربخشی از بوستان جانبازان بازدید و مقرر شد برای احداث این بوستان اعتباراتی از سوی شهردار تهران اختصاص یابد.

🔺مشاور امور بانوان شهرداری تهران در پایان این بازدید با اشاره گام پیشتازانه منطقه در خصوص برنامه های استارت آپی، مطالبی را در مورد حمایت از برنامه، تخصیص مکان برگزاری و اعتبارات، جهت اجرای برنامه شهردخت که برای اولین بار در این منطقه با ارائه ١٠٠ اثر برتر همراه بود، ارائه نمود و در ادامه مدیر بانوان در تشریح این طرح گفت: طرح های متنوعی در حوزه های مختلف وارد دبیرخانه رویداد شده است و بعد از کمپ ۱۰۰ روزه شتابدهی، ۲۰ ایده سرمایه پذیر وارد فرایند حمایت خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا