آموزش و پرورش

طرح رتبه بندی معلمان تا پایان بهمن به نتیجه می‌رسد

قزوین – سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم طرح رتبه بندی معلمان تا پایان بهمن به نتیجه برسد و قبل از حقوق اسفند نگرانی معلمان رفع شود.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز عباس نجار بعد از ظهر سه شنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: در نظام تعلیم و تربیت همیشه اتفاقات خوبی باید رقم بخورد.

وی با بیان اینکه رفتار، اندیشه، کردار، و تفکر و تمام خلق و خویی که برای یک انسان متصور می‌شویم باید در معلم موجود باشد، افزود: همه انسان‌ها در دنیا با معلم کار کرده‌اند.

سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ساخت شخصیت انسان دست معلم است و هر کسی که در این جامعه مسئولیت می‌پذیرید از اندیشه و منش معلمی استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه همه داریم تلاش می‌کنیم آنچه دغدغه معلمان است را رفع کنیم عنوان کرد: نظام شایستگی و شایسته سالاری که برای معلم تعریف شده است را با قدرت دنبال می‌کنیم و حق و حوقی که معلم باید دریافت کند را به شدت پیگیری می‌کنیم.

نجار عنوان کرد: اشکال شورای نگهبان در مورد نظام رتبه بندی معلمان رفع شده و پس از اینکه فردا چهارشنبه جلسه نهایی آن برگزار می‌شود، برای تصویب به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: تلاش می‌کنیم طرح رتبه بندی معلمان تا پایان بهمن باید به نتیجه برسد و قبل از حقوق اسفند دغدغه و نگرانی معلمان را رفع کنیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حسنعلی اصغری تقدیر و نقی سیاهکلی مرادی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا