آموزش و پرورش

به دنبال ترویج روحیه ایثارگری در دانش‌آموزان هستیم

قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، حسین عبادتی در پاسخ به سوال خبرنگار ناظم نیوز مبنی بر اینکه آیا با اتحادیه دانش آموزان و بسیج هم در برپایی این موکب همکاری دارید یا خیر، گفت: این موکب با شورای مرکزی اتحادیه دانش آموزی و بسیج برگزار شده است و می‌توان گفت که به نوعی کار مشترک جریان‌های دانش آموزی است.

وی ادامه داد: قرار گذاشته شده است کاروان‌هایی که این دو جریان به مراسم اربعین می‌آوردند جلوی موکب توقف کنند و با نماد فرزندان حاج قاسم مراسم‌های دسته جمعی را برگزاری می‌کنیم.

عبادتی تصریح کرد: مکتب و سیره حاج قاسم مهم است و افتخار می‌کنیم اسم این شهید روی موکب است؛ همین که به دانش آموز منتقل می‌کنیم برای خادم بودن نیاز به کار سختی نیست و می‌شود مثل حاج قاسم در سخت‌ترین شرایط اقدامات مؤثر داشته باشند تو هم به عنوان دانش آموز برای خادم شدن نیازمند ابلاغ و دستوری نباشید.

قائم مقام سازمان دانش آموزی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ناظم نیوز مبنی بر اینکه چقدر مشی و سیره حاج قاسم را در بین دانش آموزان نهادینه کرده‌اید، گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا