اجتماعی

شهردار منطقه۲۲: بهره مندی از ظرفیت های درون منطقه ای برای ارائه بهتر خدمت به مردم

ناظم نیوز : حاجوی شهردار منطقه ۲۲ بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در منطقه در جهت ارتقاء خدمات به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، حاجوی در جلسه ارزیابی عملکرد منطقه در جمع مدیران شهری خاطرنشان کرد: بی شک رشد و توسعه هر جامعه متناسب با بکارگیری ظرفیت های موجود در آن جامعه محقق خواهد شد و برای رسیدن به یک شهر مطلوب، نیاز به تغییر و تحول است که این امر نیازمند برنامه ریزی های مدون و دقیق است تا شاهد اثرات مثبت آن در جامعه و به دنبال آن ارتقا زندگی شهروندان باشیم.

وی بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها برای ایجاد زیرساخت های مطلوب شهری را خواستار شد و حمایت از طرح‌های نو و خلاقانه، در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را یکی از برنامه های مهم مدیریت شهری در این منطقه عنوان کرد.

حاجوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ به نام دروازه تهران جدید نامگذاری شده است تلاش خواهیم کرد تا از این فرصت خدمت به نحو احسن استفاده و با کار و تلاش مضاعف در کلیه زمینه‌ها و خدمت حداکثری به شهروندان پهنه شمال غربی شهر تهران و صیانت و حراست از حقوق آنها قدم برداریم.

وی یادآور شد: جنس کار شهرداری از جنس بحران است و ما در مجموعه شهرداری تلاش خواهیم کرد تا با کار و خدمت رسانی شبانه روزی به مردم بحران‌ها را کاهش و شاهد آرامش در زندگی شهروندان باشیم.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: اعتقاد ما بر این است که مشارکت شهروندان و استفاده از ظرفیت های نخبگان، زمینه ساز پیشرفت پایدار شهر، کاهش هزینه ها و انتخاب درست اولویت‌ها می‌شود. مردمی‌سازی فعالیت ها و تکیه بر ظرفیت و توان شهروندان ساکن در محلات، یکی از راهکارهای مهم در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری در محلات سطح منطقه خواهد بود.

وی پذیرش مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به رویکرد نخبه پروری در مدیریت شهری این منطقه در خصوص بکارگیری همکاران و مدیران نخبه و صاحب نظر در حوزه های مختلف، تا به امروز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همکاران صاحب نظر و دارای ایده های نو وخلاقانه پست های مدیریتی را بر عهده گرفته و بسیاری از مدیران این منطقه از رده های پایین و با طی نمودن سلسله مراتب کاری پست های مدیریتی را عهده دار شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا