اجتماعی

قدردانی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تلاش ها و خدمات پرسنل شرکت در بیست و دومین سالگرد بهره برداری از مترو

به گزارش ناظم نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت ضمن تبریک بیست و دومین سالگرد متروی تهران و حومه اظهار کرد: در شانزدهم اسفندماه ۱۳۷۷ اولین روزی که قطار مترو در مسیر تهران(صادقیه) – کرج حرکت کرد، روز ویژه و به یادماندنی بود و همه علاقمند بودند که بدانند بعد از آن چه اتفاقی می افتد.
وی افزود: امروز متروی تهران بیش از ٢۵٠ کیلومتر شبکه و ١٣٢ ایستگاه فعال دارد و در حال خدمات رسانی به شهروندان هستیم.
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه طی بیست و یک سال گذشته میلیاردها سفر در خطوط متروی تهران و حومه ثبت شده است، گفت: این سفرها را مدیون زحمات و تلاش خستگی ناپذیر پرسنل شرکت متروی تهران و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه است و امروز نتیجه این پیگیری ها و اقدام ها را در رضایتمندی شهروندان می توان مشاهده کرد.
وی خاطر نشان کرد: امروز فرصت را غنیمت شمرده و به بهانه بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه از تمام کسانی که برای تاسیس مترو تلاش کرده اند قدردانی و سپاسگزاری می کنم.
وی خاطرنشان کرد:قطار مترو در تهران اگرچه برروی ریل وارداتی به حرکت درآمد اما امروز بعد از گذشت ۲۱ سال قطار مترو در ایران نیز به حرکت در آمد و متروی تهران نیز برروی ریل ملی در حرکت است.
نوبخت تصریح کرد: در آغاز بهره برداری از مترو وارد کننده این صنعت بودیم، اما امروز صادر کننده این صنعت ریلی هستیم.

نوبخت در ادامه با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط هفتگانه گفت: در حال حاضر سرفاصله حرکت قطارها در خط دو به ۳ دقیقه رسیده است و در خطوط یک و چهار ۳و نیم دقیقه کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا