اجتماعیجامعه،شهری

تردد خیابان شهید دادمان با اجرای خط کشی کانالیزه شد

ناظم نیوز : معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 2 از اجرای عملیات خط کشی محوری در خیابان شهید دادمان به طول 2825 متر با هدف افزایش ضریب ایمنی و تسریع در سهولت و تردد خودروها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی با اعلام این خبر گفت :از آنجائیکه خط کشی محوری علاوه بر زیبایی محیطی، با کانالیزه شدن تردد تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابانها دارد.

وی افزود: درهمین راستا عملیات ۲۸۲۵ متر خط کشی محوری در چهار لاین خیابان شهید دادمان انجام شده است.

وی افزود: اجرای خط کشی سرد دستی به صورت رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده در خیابان فخار مقدم تقاطع شهید دادمان، تقاطع خیابان حافظی و فرحزادی، میدان کتاب و ….. از دیگر اقدامات ایمن سازی است که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها وساماندهی اجرا شد.

وی در ادامه به اجرای طرح های ترافیکی در محله آسمان اشاره کرد و گفت:به منظور روان سازی و رفع گره های ترافیکی بلوار پاکنژاد و نیز دغدغه اهالی این منطقه جهت دسترسی آسان محلی نسبت به ایجاد دوربرگردان در دو سوی تقاطع پاکنژادو خیابان سرو اقدام گردید.

کریمی گفت: با اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایجاد دوربرگردان در دو سوی تقاطع بلوار پاکنژاد و خیابان سرو، دسترسی شمال به شمال و جنوب به جنوب و نیز کنترل ورودی و خروجی از بزرگراه یادگار امام (ره) تسهیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا