فوتبال ایرانورزش

داور VAR ندارد اما عقل و چشم که دارد!

ناظم نیوز: مدیرعامل گل گهر می‌گوید این باشگاه شهرستانی مظلوم است و وجدان در فوتبال ایران مفهومی ندارد.

به گزارش ناظم نیوز، گل گهر در هفته هفته لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. این در حالی است که گل گهری‌ها اعتقاد دارند توپ در نیمه دوم وارد دروازه پرسپولیس شد و بیرانوند این توپ را بعد از عبور از خط دروازه خارج کرد اما داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.
محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل گهر، درباره عملکرد داوری در این دیدار اظهار کرد: دیگر تکراری است. این اتفاق برای ما عادت شده و برای بقیه وظیفه شده که مقابل ما بازی را در ورزشگاه آزادی برای حریفمان در بیاورند. ما مظلومیم و تیم شهرستانی هستیم. هر چقدر تلاش کنیم و بازیکن بیاوریم باز هم این اتفاقات برای ما رخ می‌دهد و تکراری است. اینجا بلای این شکلی سر ما می‌آورند و اگر برعکس بود خیلی چیزها فرق داشت. وجدان مفهومی ندارد و یک عده می‌خواهند این مساله را مدیریت کنند.
او ادامه داد: واقعا رسانه‌ها مدیون هستند اگر از گل گهر دفاع نکنند. باید فشار بگذارید تا تکلیف مشخص شود. تا کی این سناریو ادامه دارد و تکرار می‌شود؟ داور می‌تواند بازی را متوقف کند و نظر کمک‌هایش را بپرسد. داور از کمک‌هایش و داور چهارم می‌تواند کمک بگیرد. داور VAR ندارد اما عقل که دارد! چشم که دارد!‌ ما از جایگاه ویژه دیدیم؛ چگونه او ندید؟
مدیرعامل گل گهر با بیان این‌که این سومین بازی است که این بلا را سر ما می‌آورند، بیان کرد: تا چه زمانی این مساله می‌خواهد ادامه داشته باشد. اصلا هزینه‌هایی که کردیم را فراموش می‌کنم. اگر عدالت رعایت نشود دیگر چه انگیزه‌ای باقی می‌ماند؟ اگر قرار باشد همه چیز از قبل مشخص باشد، رقابت دیگر چه مفهومی دارد؟
چگونه جواب بازیکنان و مربی‌ام را بدهم؟
او درباره اهدای جام به پرسپولیس بیان کرد: به خاطر اهدای جام پروتکل‌ها رعایت نشد و هیچکس هیچ صحبتی در این رابطه انجام ندارد. همه چیز را تمام کردند و رد شدند و رفتند. اصلا اهدای جام در این بازی اتفاق افتاد؟ چرا بازی به این مهمی باید تحت تاثیر این مساله قرار بگیرد؟ من چگونه جواب بازیکنان و مربی‌ام را بدهم؟ بگویم هرچقدر تلاش کنید نمی‌توانید قهرمان شوید؟
پوست کلفت شده‌ایم
اسفندیارپور در پایان اضافه کرد: مطمئن باشید تیم جبران می‌کند و نتیجه می‌گیرد. قبلا از ما 7 امتیاز هم کم کردند اما برگشتیم و چهارم شدیم. دیگر پوستمان کلفت شده است اما این اتفاقات تا چه زمانی می‌خواهد ادامه داشته باشد. مچه برخوردی با داور خواهد شد؟ اگر کمک داور جای‌گیری مناسبی ندارد و بلد نیست چرا او را برای این بازی مهم انتخاب می‌کنید؟ این موضوع به نظر شما توجیه درستی است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا