توپ و تور

از سرگیری تیم خانه بسکتبال خوزستان بعد از ۱۰ روز

تیم لیگ برتری خانه بسکتبال خوزستان که به دلیل ابتلا برخی بازیکنانش به کرونا طی روزهای اخیر با لغو اجباری اردو و تمرینات مواجه شده بود از فردا تمریناتش را از سر می‌گیرد.

به گزارش ناظم نیوز، فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی از ۲۴ مهرماه آغاز شد که تیم خانه بسکتبال خوزستان به دلیل آلوده شدن برخی بازیکنانش به ویروس کرونا از انجام دیدارهای خود محروم شد.

این تیم طی هفته گذشته دو دیدار خود مقابل ذوب آهن اصفهان (هفته اول) و کاله آمل (هفته دوم) برگزار نکرد. دیدارهای هفته سوم و چهارم مقابل نظم آوران سیرجان و نفت آبادان هم برگزار نخواهد شد.

با این حال قرار است تمرینات تیم خانه بسکتبال خوزستان از فردا یکشنبه و پس از ۱۰ روز تعطیلی از سر گرفته شود. البته حضور بازیکنان در این تمرینات به شرط منفی بودن تست کرونا آنها خواهد بود.

علیرضا تالینی، علیرضا شه روشن، احمد قاطع، بوالفضل قادریان، مرتضی ماهورزاده و محمد منجی ۶ بازیکنی هستند که تمرینات و دیدارهای خانه بسکتبال خوزستان به دلیل کرونایی شدن آنها لغو شد. قرار است پایان هفته جاری از این بازیکنان مجدد تست کرونا گرفته شود تا در صورت منفی در تمرینات تیم شان شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا