توپ و تور

سپاهان قهرمانی می‌خواهد/ مس قدرتمند بود

اصفهان- ملی پوش تیم والیبال سپاهان گفت: هدف سپاهان در فصل پیش رو قهرمانی است و کار سختی برای این هدف داریم.

به گزارش ناظم نیوز، امیر غفور در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی نسبتاً خوبی بود به خصوص ست آخر که بازی نزدیک و پایاپای بود و شاهد مصاف جذابی بودیم.

وی افزود: نکته مثبت ست آخر بازی بازگشت ما به رقابت با وجود عقب افتادن بود که موفق شدیم در اواخر ست با مدیریت بازی اختلاف را از بین ببریم و برنده بازی شویم.

تشکر ویژه از فرهاد قائمی

بازیکن تیم والیبال سپاهان ادامه داد: برای ما مهم کسب نتیجه برد بود اینکه اگر از تیم حریف جلو هستیم اختلاف را نگه داریم و وقتی عقب هستیم این اختلاف را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: می‌خواهم از طرف خودم و تیم از فرهاد قائمی تشکر کنم که طول هفته را به دلیل بیماری پدرش با ما نبود اما این بازی به دلیل شرایط تیم اضافه شد و توانست با سرویس‌های خود عملکرد خوبی نیز داشته باشد.

غفور تاکید کرد: امیدوارم هر چه زودتر مشکل فرهاد قائمی حل شود تا بتواند به قدرت برگردد، همچنین مباشری نیز به دلیل مصدومیت انگشت همراه تیم نبود و از او نیز تشکر می‌کنیم و آرزو دارم او نیز هرچه زودتر به تیم برگردد.

لیگ امسال چهار پنج مدعی دارد

وی در خصوص عملکرد تیم مس رفسنجان در این بازی گفت: مس تیم قدرتمند و باکیفیتی بود و در مقاطعی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند و در کل خوب بودند.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان اضافه کرد: آنها بر خلاف سالیان پیش از چند ماه قبل تیم خود را آماده کردند و فکر می‌کنم از دو سه ماه پیش مهیای حضور در لیگ برتر بودند.

وی ابراز داشت: امسال همه تیم‌ها با صد در صد آمادگی دارد رقابت‌ها شدند و همه کار سختی برای رقابت دارند، خوشحالم امروز موفق شدیم بازی مس را خراب کنیم زیرا آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند.

غفور در خصوص هدف تیم والیبال سپاهان برای فصل پیش رو لیگ برتر گفت: قطعاً هدف ما در فصل پیش رو قهرمانی خواهد بود و فکر می‌کنم امسال چهار پنج تیم این هدف را دنبال می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا