آموزش و پرورش

سرمایه گذاری خانواده‌ها به عدالت آموزشی کمک می‌کند

اصفهان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خانواده‌ها پتانسیل خوبی برای کمک به برقراری عدالت آموزشی دارند.

به گزارش ناظم نیوز، سرهنگ جهانگیر کریمی صبح امروز پنجشنبه در جشن شکوفه‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهار داشت: امیدواریم با شرایطی که امروز در جامعه داریم این مراسم باعث خوشحالی خانواده‌ها و نوآموزان شود.

وی افزود: مدرسه سه رکن شامل کادر آموزش، والدین، نظام آموزشی دارد، اگر ارتباط و تعامل بین این ارکان نباشد نمی‌توانیم ادعا کنیم آموزش مثمر ثمر باشد و باید والدین کنار نظام آموزشی باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: از اولیا درخواست دارم مطالبه گری و حضور را از مراکز آموزشی بیشتر کنند که در تعامل با کادر آموزشی نیاز واقعی و به روز دانش آموزان را بشناسند.

وی تاکید کرد: شرایط آموزش و پرورش نیاز به حمایت تک تک دستگاه‌ها دارد، فرصت‌های خوبی در مدارس از جمله انجمن اولیا و مربیان داریم که آن در کنترل اسیب های اجتماعی نقش دارد.

کریمی ابراز داشت: مدارس باید از این پتانسیل اولیا استفاده کنند، زیرا اولیا می‌توانند سرمایه گزاری‌ها و کمک‌هایی کنند که به عدالت آموزشی کمک کند و امیدواریم شاهد آغاز مدارس باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا