آموزش و پرورش

بهترین آموزش با تعامل معلم و دانش آموز محقق می‌شود

اصفهان- مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان بهترین آموزش را با تعامل معلم و دانش آموز دانست و گفت: از آغاز مجازی سال تحصیلی متأسفیم.

به گزارش ناظم نیوز، محمد اعتدادی صبح امروز پنجشنبه در جشن شکوفه‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهار داشت: خیلی خوشحالم دوباره توفیق شد حضور دانش آموزان را در فضای مدرسه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه روز شنبه آغاز رسمی مدارس در استان اصفهان است، افزود: ما مهرماه را با توجه به شرایط کرونایی کشور مجبور هستیم در مدارس بالای ۱۵ نفر در شاد و فضای مجازی آغاز کنیم.
از آغاز مجازی سال تحصیلی متأسفیممتأسفی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه از این بابت متأسفیم که سال تحصیلی به صورت مجازی آغاز می‌شود، تاکید کرد: بهترین آموزش را حضور دانش آموز در مدرسه و ارتباط مستقیم با معلمان و کلاس‌های درس می‌دانیم.

وی تصریح کرد: امیدوار بودیم امسال با ریشه کنی کرونا تمام افراد درگیر با آموزش بدون دغدغه از آموزش علم و معرفت بهره بگیرند اما این اتفاق نیفتاد، اما امیدواریم بدون فوت وقت بحث واکسیناسیون دانش آموزان در برنامه قرار بگیرند که آغاز نیز شده و در ماه‌های آتی این روند کامل می‌شود.

اولی‌ها مشتاق حضور در مدرسه

اعتدادی در خصوص میزان ثبت نام کلاس اولی‌ها ابراز داشت: امسال استقبال دوره اول ابتدایی برای ثبت نام در مدارس استان نه تنها پیش بینی محقق شد بلکه بالاتر از پیش بینی نیز بود و بیش از ۹۱ هزار دانش آموز کلاس اولی مشتاق هستند در مدارس حاضر شوند.

وی تاکید کرد: شهادت می‌گیرم و شهادت می‌دهم در طول ۱۸ ماه گذشته در فضای مجازی همکاران ما تمام توان خود را گذاشتند که افسوس گذشته را به حداقل برسانند، آنها ساعت‌های بیشتر از ساعت درسی را وقت گذاشتند و کمتر از انگشتان یک دست از همکاران ما یک ای کاش برای خود گذاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا