اقتصادیتولید و تجارت

آقایارزاده اعلام کرد؛ تسهیلگری و توانمدسازی ظرفیت های موجود روستایی آذربایجان شرقی

پایگاه خبری ناظم نیوز: مشاور اقتصادی صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با مسئولان استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر ولی اله آقایارزاده ضمن سفر به استان آذربایجان شرقی با مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری، فرمانده سپاه مراغه و مشاور اجرایی شرکت سامان گستر غزال ایرانیان دیدار و گفت وگو کرد.

توانمند سازی مردم روستا
بر اساس این گزارش، محمد اسکندری مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، نقطه عطف تحول در روستاها را توجه به اقتصاد روستایی عنوان کرد و گفت: توانمند سازی مردم روستا و روستاهای استان آذربایجان شرقی از اهم موضعاتی است که باید به آن توجه داشت.

مساعدت در تولید محصولات روستایی
همچنین در این دیدار  یحیی حیدری فرمانده سپاه مراغه اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم روستاها در اولویت مجموعه هایی مانند صندوق مشترک استانها قرار گیرد.

فرمانده سپاه مراغه افزود: همکاری و مساعدت در خصوص تولید محصولات روستایی یکی دیگر از اولویت های روستاهاست که حمایت از آن موجب افزایش بهره وری و تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

تسهیلگری و کمک به ظرفیت های موجود روستایی
دکتر ولی اله آقایارزاده در این دیدار ضمن اشاره به اجابت فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد اشتغال گفت: هدف صندوق مشترک استانها، تسهیلگری و کمک به ظرفیت های موجود روستایی است.

آقایارزاده  اظهار داشت: سعی و تلاش ما بر اساس افزایش اشتغال در روستاها بوده و تلاش و هدف ما با نگاه به ایجاد و افزایش اشتغال است و به دنبال مهاجرت معکوس از شهر به روستا هستیم..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا