اجتماعیجامعه،شهری

۱۶ پروژه شهری پایش شد

ناظم نیوز : شهردار منطقه یک در بازدید صبحگاهی از پروژه های اجرایی در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی بیش از 16 پروژه را رصد و از نظر پیشرفت فیزیکی و سرعت بخشی به عملیات های اجرایی مورد پایش قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در بازدید صبحگاهی ابتدای آذر ماه از پروژه های غربی و مرکزی منطقه یک که از ساعت ۶ بامداد به همراه معاونان و برخی مدیران اجرایی انجام شد ۸ پروژه عمرانی، ۲ پروژه ترافیکی، ۵ پروژه خدمات شهری و یک پروژه اجتماعی را رصد و با پیمانکاران و معاونان اجرایی هر پروژه در خصوص درصد پیشرفت فیزیکی، ریالی و اقدامات در حال اجرا گفتگو کرد و سرعت بخشی آنها را مورد تاکید قرار داد.

صباغ در اولین رصد صبحگاهی از سرای محله باغ فردوس که در ۵ طبقه و به مساحت یک هزار و ۶۵۰ متر مربع زیربنا به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در حال احداث است بازدید کرد و سپس نصب المان های نوری در تقاطع ولیعصر(عج) – پارک وی که قرار است در ۶ نقطه از ورودی های منطقه یک نصب شوند را مورد بررسی قرار داد و در ادامه تجهیز سریعتر کارگاه جهت افزایش ظرفیت باربری با تقویت سازه پل چمران – یمن را خواستار شد.

شهردار منطقه یک همچنین در بازدید از پایانه های تابناک و ارم که عملیات مسقف سازی و توسعه در آنها در حال انجام است گفت: در این پایانه ها عملیات ایمن سازی، رنگ آمیزی پایه ها و سقف، احداث سرویس بهداشتی و نمازخانه در حال اجرا است.

صباغ در حوزه اجتماعی نیز از ساختمان مرکز فراهنگ دیدن کرد و تجهیز این مجموعه که محلی برای آموزش و دورهمی سالمندان است را مورد اهمیت دانست.

این مقام مسئول در بازدید از میدانگاه امامزاده صالح (ع) مراحل احداث ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی که ۲ مورد آن برای معلولین است را رصد و دستور داد ورودی غربی این میدانگاه برای عبور موتورسواران بسته شود تا افراد پیاده با ایمنی بیشتری تردد کنند.

بهسازی کانال جعفرآباد ( مقصودبیک) پروژه دیگری بود که عملیات آرماتوربندی ، بتن ریزی و کف سازی تونل در آن در حال انجام و از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است و صباغ بر اطلاع رسانی این پروژه ها جهت آگاهی شهروندان از اقدامات اجرایی شهرداری در محلات و نواحی دهگانه تاکید کرد.

گفتنی است بازدید از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع سنگفرش پیاده راه سربند و جانمایی گلدان های سنگی در این مسیر، آماده سازی زمین چمن بوستان روح اله و نورپردازی آن، سرویس بهداشتی بوستان نفس، مراحل احداث مجموعه فرهنگی گلابدره، کانال گلابدره و تاکید بر سرعت بخشی اجرای آن، دیوارسازی خیابان بوکان و… از دیگر پروژه های بازدید شده در این روز بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا