اجتماعیجامعه،شهری

تعریف ۱۲۰ پروژه در طرح من شهردارم منطقه ۳

ناظم نیوز : شهردار منطقه ۳ در اولین نشست ستاد اجرایی طرح من شهردارم سال ۱۴۰۲ از شناسایی ۱۲۰ پروژه در محلات منطقه ۳ با همکاری شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ اولین جلسه اعضای ستاد اجرایی طرح من شهردارم منطقه ۳ امروز با حضور اعضای ستاد برگزار شد .

در این جلسه موضوعاتی من جمله تمهیدات آغاز طرح ، موضوعات مرتبط با سفیران و نحوه نظرسنجی، اطلاع رسانی و تبلیغات، استفاده از طرفیت های محلی و نهادها و ارگان‌های در ارتباط جهت نظرسنجی جامع تر و کامل تر و نظرسنجی از جامعه هدف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه ضمن اشاره به اینکه طرح من شهردارم یکی از طرح های مهم،ماندگار و کاربردی برای شهروندان است اظهار داشت این طرح برای مدیران ارشد شهرداری تهران و بالاخص شهردار محترم تهران حائز اهمیت ویژه ای است به این دلیل که پروژه ها با توجه به نیاز خود مردم و توسط مردم انتخاب میشود .

جوانی اعلام داشت پروژه های طرح من شهردارم سال گذشته حدود ۸۵ درصد پیشرفت داشته که تا پایان سال و فرصت باقیمانده به اتمام خواهد رسید جوانی گفت امسال نیز امیدواریم مانند سال گذشته این طرح به بهترین وجه ممکن و با مشارکت حداکثری مردم انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا