اجتماعیجامعه،شهری

پخش ۶۲ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌ جاری در معابر منطقه ۴

ناظم نیوز : شهردار منطقه 4 از آسفالت‌ریزی 62 هزار تنی این منطقه از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: نهضت آسفالت با جدیت در معابر بزرگراهی و محلی منطقه4 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده “با بیان این خبر اظهار کرد: نهضت آسفالت‌ریزی امسال در دستور کار شهرداری شهر تهران قرار گرفت واین مهم در منطقه ۴ نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

️او با بیان این‌که هدفگذاری اصلی در آسفالت‌ریزی‌ها امسال شناسایی معابری که نیاز به مرمت داشته اند ، بوده است ، افزود: آسفالت‌ریزی در دو بخش مکانیزه و دستی در معابری که نیاز دارند برنامه ریزی شد و تا کنون حدود ۶۲ هزار تن آسفالت پخش شده است و تا پایان سال توزیع۸۰ هزار تن آسفالت در برنامه کاری قرار دارد.

️شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این راستا با همکاری نواحی ۹ گانه از ابتدای سال تا کنون ۱۹۰۶۵ تن روکش دستی ، لکه گیری به مساحت ۸۵۸۷۸متر مربع و۴۳۰۰۰ تن آسفالت مکانیزه به مساحت ۲۹۱۰۰۰ مترمربع صورت گرفته و در مهمترین معابر میتوان به بلوارهای شاهد، دلاوران ،سامان، استقلال و خیابانهای های استخر ، فرجام ، شهید داود اسلامی و … اشاره کرد.

️او در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری، خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان بوده و به همین منظور تسریع در عملیات عمرانی جهت سهولت تردد شهروندان در پروژه‌های آسفالت‌ریزی همواره مد نظر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا