سایر ورزشهاورزش

ولیزاده شانس اول ریاست بولینگ و بیلیارد/ باید از بولینگ و بیلیارد حمایت مالی شود

ناظم نیوز: صمد ولیزاده کاندیدای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد معتقد است که برای رشد و شکوفایی رشته های بولینگ و بیلیارد ، باید بخش خصوصی و اسپانسر را جذب این رشته ها بکنیم.

وی میگوید : اگر حمایت مالی از هیات های استانی و باشگاه های بولینگ و بیلیارد صورت نگیرد ،هم برای توسعه این رشته ها مشکل خواهیم داشت وهم برای پروش قهرمانان ،استعداد یابی،اعزام قهرمانان به رویداد های بین المللی و قاره ای مشکل خواهیم داشت.
ولیزاده می گوید : اسکندری و تیم ایشان و هچنین هیات ها تا به حال زحمات زیادی برای گسترش و مدال آوری این رشته ها کشیده اند و زحمات شان ،بسیار قابل تقدیر است ولی این مسیرباید با قدرت ادامه یابد و اگر من به عنوان ریاست فداراسیون انتخاب شوم ضمن ادامه راه تیم فعلی، با ارتباطی که با شرکت ها و مراکز صنعتی و تجاری دارم ،سعی خواهم کرد منابع مالی خوبی برای باشگاه ها و هیات ها جذب شود.
ولیزاده که چهار سال قبل در انتخابات این فدراسیون ، 14 رای کسب کرده بود.گفت: بازهم اعلام میکنم اگر آقای اسکندری در انتخابات شرکت نماید ،من به نفع ایشان کنار خواهم رفت ولی در صورت عدم حضور ایشان در انتخابات ، مطمین هستم که رای بسیاری بالای را کسب خواهم کرد.
صمد ولیزاده که در رزومه خود مواردی از قبیل :مشاو مدیر عامل شرکت اقتصادی نوسا،مشاور و مدیر عامل شرکت تفتان ، مشاور ورزشی ذوب آهن را دارد اهم برنامه ها خود را برای این فدراسیون اینگونه اعلام کرد :
1-ایجاد پایگاهای استعداد یابی در کشور
2-همگانی کردن بیشتر رشته های بولینگ و بیلیارد
3-حضوربسیار پر رنگ این رشته ها در رسانه های کشور
4-استفاده از ظرفیت تمامی اساتید و داوران و ورزشکاران
5-برگذاری دوره ها بین المللی در ایران
6- حمایت اداری ،فنی و مالی از هیات های استان ها
7- تمرکز ویژه بر بخش بانوان و حمایت همه جانبه از آنها
8- تفویض اختیارات قابل واگذاری به هیات های استانی
9- اعزام روسای هیات ها در مسابقات خارجی
10-حمایت مالی کافی از ورزشکاران اعزامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا