توپ و تورفوتبال ایرانفوتبال،فوتسالورزش

بنگر: مشکلات بیرون از زمین مانع از نتیجه گیری پرسپولیس می شود

ناظم نیوز: بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و خوب هم بازی می‌کند اما مشخص است مشکلات بیرون از زمین زیادی دارند که تیم را اذیت می‌کند.

به گزارش ناظم نیوز محسن بنگر درباره وضعیت سپاهان در لیگ بیست و یکم اظهار کرد: دوست دارم محرم نویدکیا نتیجه بگیرد چون تیم خوبی دارد و خیلی روان و خوب بازی می‌کنند. در این تیم علیرضا مرزبان، تکسیرا و رحمان احمدی حضور دارند و تا حدودی بازی استقلال و سپاهان را تماشا کردم و دیدم تیم نویدکیا چقدر خوب بازی می‌کند. امیدوارم به هدفی که می‌خواهند برسند. من در ایران سه تیم پرسپولیس، سپاهان و شموشک را بسیار دوست دارم چون در این تیم‌ها زحمت کشیدم.
او ادامه داد: متاسفانه تیم شموشک دیگر وجود ندارد. من سال‌ها در پرسپولیس و سپاهان حضور داشتم و هم تیمی‌های سابقم اکنون در این تیم‌ها حضور دارند. به این دو تیم علاقه دارم و دوست دارم در لیگ برتر موفق باشند. تقابل این دو تیم هم بازی خیلی خوبی می‌شود و دوست دارم این بازی را ببینم و نکات فنی‌اش را برای تیم خودم بردارم. با شناختی که از محرم نویدکیا و یحیی گل‌محمدی دارم به نظرم بازی زیبایی خواهد شد.
بازیکن پیشین پرسپولیس و سپاهان با بیان این‌که «امسال لیگ بسیار جذابی داریم» عنوان کرد: یک نکته دیگر هم این که خوشحالم آلومینیوم اینقدر دارد با رسول خطیبی خوب کار می‌کند و امیدوارم در بالای جدول بماند. این که یک تیم شهرستانی در بالای جدول حضور داشته باشد، خوشحال کننده است. تیم‌هایی مثل گل گهر، آلومینیوم و فولاد بسیار با کیفیت هستند و شش تیم بالای جدول شرایط خوبی دارند. البته در این چند سال قدرت اول و آخر پرسپولیس بوده اما امسال قدرت‌ها تقسیم شده است.
بنگر هم‌چنین درباره وضعیت پرسپولیسی‌ها بیان کرد: گل‌محمدی تیم خوبی دارد اما مشکلاتی در بیرون از زمین دارد که باید این مشکلات حل شود تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد. پرسپولیس تیم خوبی است و خوب هم بازی می‌کند اما مشخص است مشکلات بیرون از زمین زیادی دارند که تیم را اذیت می‌کند. امیدوارم شرایط بهتر شود و پرسپولیس به روند خوبش برگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا