اجتماعیجامعه،شهری

مشارکت همه جانبه شهروندان منطقه یک در “من شهردارم ۲ “

ناظم نیوز : شهروندان با مشارکت خود در نظرسنجی طرح "من شهردارم ۲" نشان دادند برای تحقق مدیریت شهری ما را یاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: من شهردارم ۲ ” ادامه اجرای طرح موفق سال گذشته و افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر است تا پروژه های شهری مطابق نیازهای اهالی در اولویت اجرا قرار گیرد و شهر برای زیست بهتر ساکنان آن آراسته شود.

صباغ گفت: سال گذشته حدود ۶۶ طرح در “من شهردارم ۱ “داشتیم که با رقمی معادل ۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و امسال ۱۲۳ پروژه شهری به رای گذاشته شد و منطقه یک توانست با جمع آوری آرا بیشتر از میزان تعیین شده، در این نظر سنجی موفق عمل کند و جز‌ مناطق برتر شهر تهران باشد.

شهردار منطقه یک افزود: تمدید یک هفتگی این طرح مطمئنا این آمار را افزایش خواهد داد و شهروندانی که تا کنون موفق به حضور در این نظرسنجی نشده اند خواهند توانست در کنار سایر هم‌ محلی های خود برای محله خود تصمیم بگیرند.

صباغ تصریح کرد: اجرای پروژه های انتخابی در برنامه سال ۱۴۰۳ لحاظ خواهد شد و شهروندان می توانند همانطور که مراحل پیشرفت پروژه های من شهردارم ۱، را مشاهده کردند مراحل پیشرفت پروژه های انتخابی امسال خود را نیز در سال آتی ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا