اجتماعی

تاکید شهردار منطقه ۴ بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره تا پایان سال

ناظم نیوز : شهردار منطقه ۴ طی نشستی با مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق و معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ به مرور و پایش پروژه های عمرانی این منطقه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در جلسه ای که با حضور فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق و توجهی معاون فنی و عمران منطقه برگزار شد، “علی اصغر کمالی زاده”، شهردار منطقه گفت: طی نشستی با حضور مدیران شهری به بررسی و مرور پروژه های شمال شرق تهران پرداخته شد.

او ادامه داد: در این رابطه پروژه هایی که براساس زمان بندی خود پیشرفت نداشتند، بررسی و قرار بر این شد با برگزاری جلسات با پیمانکاران روند اجرای آنها تسریع یابد.

کمالی زاده با اشاره به نقدینگی معاونت فنی و عمرانی منطقه خاطرنشان کرد: تلاش ما بر آن است که با مرتفع شدن مشکلات مالی و نقدینگی با توکل به خدا تا پایان سال پروژه ها به افتتاح برسد.

شهردار منطقه ۴ در نشست خود با مدیران این معاونت بر برگزاری جلسات هفتگی و بررسی پیشرفت پروژه ها تاکید داشت. علاوه بر این او بر مساعدت و همکاری تمامی معاونت ها در روند اجرایی پروژه ها تاکید ویژه داشت تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

شایان ذکر است در ادامه این نشست شهردار منطقه ۴ به همراه مدیران شهری از پروژه های عمرانی این منطقه از جمله پروژه پل غیرهمسطح باقری- فرجام، احداث زمین چمن مصنوعی، اسکان های کارگری، مخازن بتنی و … بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای این پروژه ها را صادر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا