اجتماعی

مدیر عامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران : برای تامین اقلام نوروزی نیازمندان در شب عید در کنار خیرین هستیم

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید مالک حسینی مدیر عامل سازمان با تبریک 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری و تقارن آن با روزهای مبارک ماه رجب گفت: سازمان های مردم نهاد، نقش مهمی در تحولات اجتماعی دارند و بایستی به خوبی شناسایی و برای بهره مندی بیشتر از خدمات آنان ، برنامه ریزی و اطلاع رسانی داشت.
حسینی با تاکید بر اینکه سازمان رفاه نقش تسهیل گری در حوزه کمک های خیرین دارد افزود: ما در کنار خیرین هستیم و از پروژه ها و ایده های آنان استقبال میکنیم.
وی به برنامه ریزی های صورت گرفته در ماه پایانی سال اشاره کرد و گفت: در رایزنی های انجام شده با بخش خصوصی، خیرین و مجموعه های اقتصادی و خدماتی تابعه شهرداری و با بهره گیری از ظرفیت کمک های مردمی تلاش میکنیم در ایام عید نوروز نیازمندان هم نوروز شادی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، به ظرفیت کارکنان شهرداری تهران اشاره کرد گفت: شب یلدا 99 از ظرفیت کارکنان شهرداری تهران نیز استفاده شد و توانستیم هزار و 500 بسته ی یلدایی برای خانواده های کودکان کار تهیه کنیم و این بار هم برای هر ریالی که به حساب سازمان وارد شود برنامه ریزی و گزارش آن ارائه خواهد شد.

در پایان این نشست بنا به توافق اعضاي محترم شوراي دبيران مجمع خيرين شهر تهران، 5 نفر به نمايندگي از پهنه‌هاي پنج‌گانه شهر تهران جهت تسهيل در ارتباط و تعامل دوسويه و پويا و مستمر اعضاي شوراي دبيران مجمع خيرين با سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا