اقتصادیبانک

طرح انگیزشی جذب منابع ارزان قیمت موفقیت آمیز بوده است

ناظم نیوز : در نشست شورای معاونین بانک توسعه تعاون بر موفقیت آمیز بودن طرح انگیزشی جذب منابع ارزان قیمت تاکید شد.

معاون مالی و پشتیبانی بانک توسعه تعاون گفت: بررسی صورت های مالی و عملکرد شعب نشان می دهد طرح انگیزشی جذب منابع ارزان قیمت در بالارفتن منابع بانک موثر بوده است.

محمد سلمانی افزود: این طرح انگیزشی که ازبیش از یک ماه گذشته در بانک آغاز شده موجب بالا رفتن منابع ارزان قیمت تا پایان شهریور سال جاری شد.

وی ادامه داد: ازمجموع ۴۳۳ شعبه مورد بررسی در شهریور ماه ۲۹۸ شعبه افزایش منابع و ۱۳۵ شعب کاهش منابع را در این سرفصل ثبت کرده اند.

سلمانی با بیان اینکه ۱۹۶ شعبه مشمول دریافت پاداش طرح انگیزش شده اند، گفت: مجموع پاداش پرداختی به شعب در این طرح به ۲۳ میلیارد ریال رسید.

وی گفت:جذب منابع ارزان قیمت با تلاش همکاران در سراسر کشور افزایش قابل توجه یافته است و در پایان شهریور ۳۰ میلیارد ریال افزایش را نشان می دهد.

معاون مالی و پشتیبانی بانک توسعه تعاون اعلام کرد:شعبه رامهرمز خوزستان رتبه اول را در این طرح کسب کرده است.براین اساس مانده سپرده قرض الحسنه جاری این شعبه در پایان مرداد حدود ۳۰۹ میلیارد ریال بود که با ۲۸۰ درصد افزایش در پایان شهریور به بیش از ۱۱۷۷ میلیارد ریال رسیده است.

به گفته سلمانی، شعبه ابهر زنجان نیز در رتبه دوم شعب موفق در طرح انگیزشی جذب منابع قرار دارد. میانگین سپرده قرض الحسنه جاری این شعبه در پایان مرداد ۴۶۵ میلیارد ریال بود که در پایان شهریور با ۱۰۰ درصد افزایش به ۹۳۳ میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: شعبه خواجوی کرمانی نیز توانست رتبه سوم را در این طرح کسب کند.

در این نشست،همچنین موضوع انتقال شعبه مستقل مرکزی به خیابان خدامی مورد بحث وبررسی قرار گرفت و بر لحاظ کردن موضوعات زیرساختی همچون برق و سیستم های فناوری برای آغاز به کار شعبه در محل جدید تاکید شد.

بر اساس اعلام مدیران پشتیبانی و ساختمان، شعبه مستقل مرکزی تا ۲۰ روز آینده به خیابان خدامی (ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون) انتقال می یابد.

همچنین در بخش دیگری از این نشست بر تدوین و عملیاتی شدن «شیوه نامه اجرایی کنترل خروج منابع عمده مشتریان» تاکید شد که اعضا بر به کار گرفتن شیوه هایی همچون مدیرارتباط و مدیر حساب اشاره کردند.

در بخش دیگری از نشست شورای معاونین، موضوعات تحقیقی وتجربی قابل ارائه در همایش فصلی مدیران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا