استانها

سه بانوی هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سنندج- سرپرست هیأت هندبال کردستان از دعوت سه بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی بانوان کشور جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا خبر داد.

عرفان سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ناظم نیوز اظهار کرد: شقایق باپیری، هدیه ویسی و مژگان قهرمانی سه بانوی کردستانی هستند که با دعوت سرمربی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال کشور به اولین مرحله اردوی آمادگی این تیم در تهران فراخوانده شدند.

وی افزود: اولین مرحله از اردوی ملی پوشان هندبال بانوان کشور با حضور ۲۷ بازیکن از ۱۹ آبان به میزبانی تهران آغاز می‌شود و تا ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سعیدی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی بانوان متشکل از خدیجه قانع سرمربی و عزت الله رزمگر مشاور فنی ۲۷ بازیکن را برای حضور در این اردو فراخواندند که شقایق باپیری، هدیه ویسی و مژگان قهرمانی سه بانوی کردستانی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال کشور به اولین مرحله از اردو فراخوانده شدند.

وی افزود: تیم ملی هندبال بانوان کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۲ که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار خواهد شد، آماده می‌کند و خرسندیم که بانوان کردستانی در این تیم حضوری پررنگ دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا