تجارت

معاون پژوهشی دانشگاه تهران منصوب شد

سرپرست دانشگاه تهران، طی حکمی دکتر «مهدی فکور ثقیه» را به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران در حکمی، دکتر مهدی فکور ثقیه را جایگزین دکتر محمد رحیمیان کرد.

فکور ثقیه؛ دانش‌آموخته مهندسی مکانیک-طراحی کاربردی از دانشگاه علم و صنعت و استاد دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران است.

در متن حکم دکتر سیدمحمد مقیمی خطاب به دکتر مهدی فکور ثقیفه آمده است:

«احتراماً نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به مدت سه سال، به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با سایر معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها و کلیه ذی‌نفعان دانشگاه و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور از طریق سیاستگذاری پژوهشی، بسط پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای، تربیت سرمایه انسانی پژوهشگر و فناور، ظرفیت سازی، شبکه سازی، کارآفرینی و تولید ایده برای حل مسائل و چالش‌های جامعه و صنعت، تجاری‌سازی نتایج پژوهش، تأمین، تجهیز و توسعه عملکرد آزمایشگاه‌ها، هدفمند کردن فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، تسهیل دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی بین‌المللی، گسترش مرزهای دانش از طریق انتشار آثار اصیل و جدید، توجه ویژه به پژوهش‌های علوم انسانی و اجتماعی و ارتقا اخلاق پژوهش را مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سرپرست دانشگاه تهران همچنین در نامه‌ای جداگانه به دکتر محمد رحیمیان، از زحمات و خدمات وی در دوران تصدی معاونت پژوهشی دانشگاه قدردانی کرده است.

متن نامه دکتر سید محمد مقیمی خطاب به دکتر رحیمیان به این شرح است:

«احتراماً با عنایت به اتمام دوره مسئولیت جنابعالی، لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در مدت تصدی معاون پژوهشی دانشگاه تهران تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم همچون گذشته شاهد خدمات ارزشمند شما به جامعه علمی و دانشگاهی خاصه دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی کشور» باشیم.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منّان خواستارم»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا