سایر ورزشهاورزش

زمان انتخابی تیم‌های ملی شمشیربازی و تیروکمان دانشجویان مشخص شد

زمان برگزاری مسابقات انتخابی دو تیم ملی شمشیربازی و تیروکمان دانشجویان ایران برای حضور در یونیورسیاد جهانی مشخص شد.

به گزارش ناظم نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان دانشجویان دختر و پسر در بخش کامپوند برای حضور در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان روز جمعه ۱۰ دیماه به مدت یک روز در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در بخش کامپوند دختران و پسران و به صورت انفرادی برگزار می‌شود و دانشجویان صاحب رکورد در بخش (کامپوند دختران ۶۸۰ و پسران ۶۹۵) می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

همچنین برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی (FISU) متولدین ۱ ژانویه ۱۹۹۶ (۱۱/۱۰/۱۳۷۴) به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.

این رقابت‌ها روز جمعه ۱۰ دی ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در سایت تیراندازی با کمان واقع در درب شرقی استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان شمشیربازی دانشجویان در رشته سابر (پسران) برای شرکت در رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۴ دی ماه برگزار می‌شود.

این رقابتها در رشته سابر در بخش پسران طبق قوانین و مقررات فدراسیون شمشیربازی روز جمعه ۲۴ دی ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز استادیوم شهید کشوری برگزار خواهد شد.

همچنین داشتن معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه بیمه ورزشی سال جاری (تاریخ صدور بیمه حداقل ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات باشد) و ارائه کارت الکترونیکی واکسن برای کلیه ورزشکاران الزامی می‌باشد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت ۱۶ تیرماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا