تجارت

خانه خلاق تِم به رویدادهای فرنو پیوست

در آستانه برگزاری چهارمین رویداد فرنو، خانه خلاق تِم به عنوان تهیه‌کننده ارشد به رویدادهای فرنو پیوست.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، خانه خلاق تِم در آستانه برگزاری چهارمین رویداد فرنو، به‌عنوان تهیه‌کننده ارشد به مجموعه رویدادهای فرنو پیوست.

رویدادهای فرنو رویدادی است که با هدف به هم‌رسانی میان فعالان فرهنگی و تهیه کنندگان ارشد برگزار می‌گردد. تاکنون سه رویداد با موضوع‌های «شخصیت پردازی»،‌ «بازی، اسباب بازی و عروسک» و «نوشت افزار» برگزار شده و در هفته‌های آینده رویداد چهارم با موضوع «بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی» برگزار خواهد شد.

در جلسه مشترک روز یکشنبه ۲۸ آذر بین دبیر جشنواره بازارپردازی تهران و مدیرعامل خانه خلاق تم مقرر شد با توجه به تجربه خانه خلاق تم در برگزاری «اولین رویداد تخصصی تیم‌سازی و جذب افراد مستعد با عنوان رویداد هم‌دست»، فرصتی فراهم گردد تا تیم‌های نوپا و منتخب از رویداد هم‌دست که استعداد و توانمندی تبدیل شدن به تهیه‌کننده ارشد را دارا هستند، به عنوان تهیه‌کنندگان ارشد نوپا در رویدادهای فرنو مشارکت نمایند.

سید امیرآقایی دبیر جشنواره بازارپردازی تهران و رویدادهای فرنو در این‌جلسه که با میزبانی مهدی یوسف‌وندی مدیرعامل خانه خلاق تم و دبیر اولین دوره از رویداد هم‌دست برگزار شد؛ با ارائه گزارشی از سه رویداد برگزار شده فرنو، به تلاش این مجموعه برای ایجاد مرچندایز فرهنگی اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر طرح‌هایی در فرنو در حال اجرا است که حاصل همکاری چند فعال فرهنگی با تهیه کنندگان است و در این همکاری‌ها IP مشترکی میان طرفین شکل می‌گیرد که البته این پروژه‌ها نیاز به راهبری دارد.

اولین دوره از سلسله‌رویدادهای تجاری‌سازی محتوای خانه خلاق تم در حوزه محصولات فرهنگی و محتوامحور پیشتر در چهار موضوع «بازاریابی، فروش و پخش محصولات فرهنگی»، «طراحی و تولید محصولات فرهنگی نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و …، «فروش لایسنس (حق امتیاز) کاراکتر و محتوا» و «محتوای دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در حوزه محصولات فرهنگی» در آذرماه امسال برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا