آموزش و پرورش

زمان اعلام نتایج آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

ناظم نیوز: معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: نتایج آزمون هفته نخست اسفندماه از طریق سامانه مروارید اعلام می‌شود.

به گزارش ناظم نیوز،  معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جامع پایانی ویژه سری چهارم نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و افراد جامانده از سنوات قبل خبر داد و گفت: نتایج آزمون هفته نخست اسفندماه از طریق سامانه مروارید اعلام می‌شود.

ایوب ابراهیمی، سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این آزمون در روز گذشته با حضور سیزده هزار و ۷۵۵ شرکت‌کننده به مدت ۹۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۳۰ صبح به صورت آنلاین برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سوالات آزمون در ۲۳ رشته مختلف در قالب دفترچه‌های مجزا، شامل ۴۰ سوال چهارگزینه‌ای و سوال‌های عملکردی سناریو محور طراحی شده بود، تصریح کرد: همه مشمولان شرکت‌کننده در آزمون‌های جامع سنوات گذشته (از سال ۱۳۹۵) که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده امروز شرکت کردند.

وی از راهبری و حمایت حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان و مساعی همکاران مرکز سنجش، معاونت آموزش، معاونت فرهنگی، معاونت طرح و برنامه و توسعه، مرکز حراست، مرکز هوشمندسازی، حوزه ریاست، روابط عمومی، دفتر نظارت و ارزیابی و همکاران تلاشگر استان‌ها جهت هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: نتایج آزمون هفته اول اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق سامانه مروارید اعلام خواهد شد، شرکت‌کنندگان در آزمون می‌توانند در زمان اعلام شده با ورود به این سامانه نتایج آزمون را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا