جامعه

توزیع ۶۵ میلیون پرس غذا در بین خانواده‌های نیازمند

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد از توزیع ۶۵ میلیون پرس غذا و همچنین ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار بسته غذایی در سال جاری در بین نیازمندان خبر داد.

علیرضا عسگریان در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز در رابطه با فعالیت مراکز نیکوکاری در سطح کشور گفت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد واگذاری فعالیت‌ها به مراکز نیکوکاری در سطح محلات و مناطق و استان‌ها است که در این زمینه توسعه مراکز نیکوکاری در دستور کار امداد قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مراکز نیکوکاری در سال جاری خاطرنشان کرد: تعداد مراکز نیکوکاری در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت و همچنین تعداد این مراکز نیکوکاری در سال جاری به ۸ هزار ۶۰۰ مرکز رسیده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه با افزایش تعداد مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی نیز افزایش یافته است، گفت: قصد داریم تعداد مراکز نیکوکاری را تا پایان سال به ۱۰ هزار مرکز برسانیم.

عسگریان در رابطه با جمع آوری کمک‌های مردمی در قالب پویش‌های مختلف از جمله اطعام و احسان حسینی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برگزاری پویش‌ها میزان کمک‌ها افزایش یافته است به طوری که در سال جاری ۶۵ میلیون پرس غذا و همچنین ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار بسته غذایی در غالب پویش‌های اشاره شده در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

وی افزود: در سال آتی و همزمان با برگزاری ماه مبارک رمضان نیز پویش‌های کمیته امداد آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی کمیته امداد در ارتباط با جمع آوری کمک‌های مردمی در ماه‌های پایانی سال گفت: طبق سنوات گذشته جشن نیکوکاری برای خانواده‌های نیازمند به ویژه کودکان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا