فوتبال ایرانورزش

«ترکیب انفجاری» مهدی طارمی با مهاجم برزیلی پورتو

یک روزنامه پرتغالی از ترکیب مهدی طارمی و «اوانیلسون» مهاجم برزیلی پورتو به عنوان یک ترکیب انفجاری یاد کرده که باعث افزایش گل‌های این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در آخرین دیدار این تیم در لیگ پرتغال برابر بواویشتا دو پاس گل به «اوانیلسون» هم تیمی برزیلی خود داد تا تعداد پاس گل‌هایش در این فصل به سه پاس افزایش یابد. این مهاجم ایرانی همچنین ۷ گل را در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال به ثمر رسانده است و یکی از امیدهای اصلی کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها است.

همکاری و هماهنگی طارمی با اوانیلسون در بازی با بواویشتا بهانه‌ای شده است تا روزنامه ojogo پرتغال به بررسی آماری حضور همزمان این دو بازیکن و تاثیرش بر عملکرد پورتو بپردازد.

«ترکیب انفجاری» مهدی طارمی با مهاجم برزیلی پورتو

این روزنامه با قرار دادن عکس طارمی و دیگر مهاجم پورتو در صفحه اصلی خود، از تیتر «ترکیب انفجاری» استفاده و اعلام کرد تعداد گل‌ها و ضربات و موقعیت‌های پورتو با حضور طارمی و اوانیلسون افزایش یافته است. طبق ادعای ojogo، طارمی تاکنون سازنده نیمی از گل‌های اوانیلسون بوده و نقش اصلی را در گلزنی این بازیکن برزیلی داشته است.

طارمی فردا چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با پورتو به مصاف تیم آث میلان ایتالیا خواهد رفت. این بازیکن در این رقابت‌ها تاکنون به یوونتوس ایتالیا، چلسی و لیورپول انگلیس گلزنی کرده و امیدوار است دروازه میلان را هم باز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا