ورزش

کج‌سلیقگی سازمان لیگ در ۶ هفته پایانی/ روزهای تعطیل فوتبال تعطیل!

در روزهایی که علاقمندان به فوتبال فرصت رفتن به ورزشگاه و یا تماشای بازی‌های حساس هفته‌های پایانی را دارند، سازمان لیگ به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که هیچ مسابقه‌ای در روز تعطیل انجام نمی‌شود!

به گزارش ناظم نیوز، برنامه شش هفته پایانی بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی اعلام شده است که با وجود بازگشایی ورزشگاه ها به روی هواداران، اکثر روزهای برگزاری مسابقات میان هفته است و سازمان لیگ برنامه مسابقات را براساس برگزاری در روزهای غیرتعطیل پیش بینی کرده است.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ دیدارهای هفته بیست و ششم این مسابقات روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت، هفته بیست و هفتم روز شنبه، هفته بیست و هشتم روز پنجشنبه، هفته بیست و نهم روز سه شنبه و هفته پایانی لیگ برتر روز یکشنبه ۸ خرداد برگزار خواهد شد.

کج‌سلیقگی سازمان لیگ در ۶ هفته پایانی/ روزهای تعطیل فوتبال تعطیل!

این برنامه ریزی در شرایطی صورت گرفته است که پیش از این انتقاداتی در مورد برگزاری مسابقات در روزهای غیرتعطیل صورت گرفته بود چرا که اکثر هوادارانی که می خواهند به ورزشگاه بیایند در روزهای میانی هفته این امکان را ندارند.

با این حال سازمان لیگ بدون توجه به این مورد برنامه شش هفته پایانی را اعلام کرده است.

سهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه فشرده ۶ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: دو راه بیشتر نداشتیم. اینکه بتوانیم بازی‌ها را قبل از فیفا دی خردادماه که از نهم شروع می‌شود به اتمام برسانیم یا اینکه یکی دو هفته پایانی را پس از بازی‌های تدارکاتی احتمالی تیم ملی ایران در دستور کار قرار دهیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر افزود: به همین خاطر تصمیم گرفتیم بازی‌ها را فرسایشی نکنیم و تکلیف لیگ برتر را قبل از فیفا دی روشن کنیم. سال جام جهانی است و اولویت باید تیم ملی کشور برای نتیجه‌گیری باشیم.

کج‌سلیقگی سازمان لیگ در ۶ هفته پایانی/ روزهای تعطیل فوتبال تعطیل!

مهدی در پاسخ به اینکه چرا مسابقات در تعطیلات آخر هفته برگزار نمی‌شود، یادآور شد: مجبور بودیم چهار الی پنج روز یک‌بار بازی‌ها برگزار کنیم. در چنین تقویم فشرده‌ای چاره‌ای جز بازی در وسط هفته نداشتیم. بدون شک حضور هوادار یکی از لذت‌های مهم در فوتبال است که امیدوار هستم شاهد ادامه حضور آنها و ریشه کنی بیماری کرونا در کشور باشیم.

وی درباره همزمانی برنامه هفته پایانی با اردوی تیم فوتبال امید تاکید کرد: مهره‌های بعضی از تیم‌های لیگ برتری تأثیر گذار در تیم‌های خود هستند. واقعا چاره‌ای جز اتمام بازی‌ها قبل از فیفا دی نداشتیم. احتمالا آقای مهدوی کیا با مساعدت دو سه باشگاه لیگ برتری، بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار خواهند داشت تا تیم امید، حضوری مقتدرانه در بازی‌های ازبکستان داشته باشیم.

مهدی درباره زمان برگزاری بازی‌های فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: دوست داریم قبل از شهریور ماه لیگ را شروع کنیم. منتظر برنامه آقای اسکوچیچ هستیم. او باید برنامه‌های خود را ارائه دهد تا به مشکل نخوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا