اقتصادیبازرگانی

تایید مجوز صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان به کشور آلمان

ناظم نیوز : ممیزی خارجی مراقبتی گواهینامه همولوگیشن آلمان جهت صادرات میلگرد های تولیدی ذوب آهن اصفهان به آلمان و سایرکشورهای اروپایی، روز ۵ آذر ماه جاری در این شرکت با موفقیت انجام شد .

محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به گستره تولیدات شرکت ذوب آهن اصفهان و جهت صادرات این محصولات، دور جدید ممیزی مراقبتی یک روزه تمدید گواهینامه همولوگیشن آلمان توسط الکساندر بایر (Alexander Bauer) سرممیز موسسه پریف اشتال PRÜFSTELLE ، در کارگاه ها و مدیریت های مرتبط انجام گردید که با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی ، گواهینامه یاد شده تمدید اعتبار گردید .

جلسه افتتاحیه این ممیزی با حضور مهران قمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و تعدادی دیگر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان بخش های مرتبط شرکت برگزار شد.

در این جلسه ، مهران قمی ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در جهت استقرار و انجام این ممیزی نقش داشتند، ابراز امیدواری نمود که با ادامه تلاش ها، تولید محصولات شرکت مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی و با رعایت تمامی الزامات آن در ذوب آهن اصفهان استمرار داشته باشد . الکساندر بایر سرممیز موسسه PRÜFSTELLE آلمان در جلسه اختتامیه این ممیزی یک روزه ضمن تشریح جایگاه، کاربردها و حوزه های تحت پوشش این گواهینامه، چگونگی انجام ممیزی در قسمت های مختلف شرکت را برشمرد.

وی تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد DIN۴۸۸ در این مجتمع صنعتی را قابل ملاحظه دانست و یادآور شد : ممیزی مراقبتی گواهینامه مذکور در ذوب آهن اصفهان با مشاهده اسناد، فرایندها و دستورالعمل های تولیدی ونهایتا بازدید از واحدهای تولیدی و پشتیبانی با موفقیت انجام و در نتیجه گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار گردید.

لازم به ذکر اســت که ذوب آهن اصفهان اولین دارنده گواهینامــه همولوگیشن در ایران می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا