فوتبال ایرانورزش

برتری پرسپولیس برابر استقلال در شهرآورد امیدها

ناظم نیوز: تیم فوتبال امید پرسپولیس در شهرآورد تهران موفق شد استقلال را از پیش رو برداشته و به صدر جدول مسابقات بازگردد.

به گزارش ناظم نیوز در اولین دیدار از دور برگشت رقابت‌های لیگ امیدهای تهران، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه خانگی خود یعنی امام رضا (ع) به مصاف تیم امیدهای پرسپولیس رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ سرخپوشان خاتمه یافت.پرسپولیس با برتری در این دیدار ۳۴ امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات بازگشت. استقلال هم با ۲۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.هدایت تیم امیدهای پرسپولیس به عهده اسماعیل حلالی بود و آرش برهانی نیز هدایت امیدهای استقلال را بر عهده داشت.
جدال رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.
****
برهانی: کم تجربگی‌ باعث باخت استقلال در شهرآورد امیدها شد
سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: از عملکرد بازیکنان استقلال در شهرآورد امیدها رضایت دارم؛ آنها نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند اما در فاز دفاعی کم تجربه و کم تمرکز بودیم.
«آرش برهانی» پس از پایان شهرآورد امیدها که با شکست ۳ بر ۲ تیمش خامه یافت، اظهار داشت: وقتی می بینم که فرهاد مجیدی به جوانان بازی می دهد خوشحال می شوم. در تیم بزرگ بازی دادن به جوانان خیلی سخت است. البته در فصل گذشته هم محمود فکری توجه خوبی به بازیکنان جوان داشت.
سرمربی امید استقلال اضافه کرد: متاسفانه هر روزی که ما بازی داشتیم تیم بزرگسالان ما هم بازی داشت و کادر فنی بزرگسالان نتوانست بیاید و شرایط جوانان استقلال را ببیند. با این حال امیدوارم چندین بازیکن در آینده از این نسل به فوتبال ما معرفی شوند.برهانی تصریح کرد: به نظرم تمام تعویض‌های ما جواب داد و همه خوب کار کردند، از تمامی تعویض های خودم راضی هستم اما فشار دربی یک مقدار زیاد است و بازیکنان باید کم کم باتجربه شوند.
بازیکن اسبق استقلال گفت: باید تلاش کنیم تا در بازی‌های آینده این باخت را جبران و نتایج بهتری را کسب کنیم. به طور حتم در ادامه فصل از همین بازیکنان زیاد خواهید شنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا