فوتبال ایرانورزش

با «میلیچ» به توافق رسیدیم/ طارمی باید جایگاهش را بداند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه طارمی بازیکن بزرگی است و گل های زیادی برای تیم ملی زده، گفت: او باید جایگاه خود را به عنوان بازیکن بداند.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، پرویز مظلومی در حاشیه نشست هم اندیشی پیشکسوتان استقلال گفت: یک بار دیگر توانستیم تعدادی از پیشکسوتان را کنار هم جمع کنیم اگرچه همه آنها حضور نداشتند اما این تعداد در جلسه حاضر شدند و توانستیم یک روز خوب را برای آنها رقم بزنیم. مدیرعامل باشگاه استقلال طی مدت حضورش در باشگاه زحمات زیادی کشیده و آرامش را به باشگاه استقلال آورده است.

مظلومی درباره وضعیت تیم استقلال تصریح کرد: تیم شرایط خوبی دارد. تمرکز کادر فنی روی مسابقات است و حالا بدون حاشیه تنها به برد مقابل حریفان فکر می کنند.

وی در مورد بدهی های شیخ دیاباته و میلیچ دو بازیکن سابق استقلال، تاکید کرد: با میلیچ به توافق رسیده ایم و مشکلات به زودی حل خواهد شد. در خصوص دیاباته هم در حال رایزنی هستیم و تلاش می کنیم که این مشکل را هم برطرف کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد تیم ملی و اختلافاتی که بین اسکوچیچ و طارمی به وجود آمده، گفت: طارمی بازیکن بزرگی است اما باید جایگاه خود را به عنوان بازیکن بداند. او باید تابع کادر فنی باشد. طارمی می تواند حرف های خود را زمانی مناسب تر بزند و اجازه ندهد بی دلیل حاشیه وارد تیم ملی شود. اسکوچیچ هم باید بزرگی کند و فضا را به گونه ای آماده کند که این اتفاقات دیگر در تیم ملی رخ ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا