اجتماعیجامعه،شهری

اولین مرکز تخصصی ورزش دارت در منطقه ٣ به بهره برداری رسید

ناظم نیوز : اولین مرکز تخصصی ورزش دارت در مجتمع فرهنگی سئول با حضور حمید جوانی شهردار منطقه ٣، مژگان رحمانی قهرمان مسابقات جهانی و مسئول آکادمی دارت منطقه ۳ ، محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مهدی مسیبی شهردار ناحیه یک و جمعی از نخبگان ورزشی بطور رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه٣، راه اندازی خانه دارت یکی از اقداماتی است که توسط مژگان رحمانی قهرمان چند دوره مسابقات جهانی ورزش دارت و با حمایت شهرداری منطقه ۳ با هدف تنوع بخشی و توسعه فعالیت های ورزشی در این منطقه در محله سئول بهره برداری رسید.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ ‌در مراسم افتتاح و بهره برداری رسمی این مجموعه اظهار داشت : یکی‌‌ از موضوعاتی که توسط مدیریت شهری در این دوره مورد توجه قرار گرفته است ، حمایت ویژه به نخبگان و نوابغ ورزشی است . این موضوعات توسط مدیریت شهری در حوزه های ورزش ، فرهنگ ، علم و سایر موضوعات مرتبط با حوزه شهری و شهروندان و در راستای تغییر مثبت روح و روان جامعه به عنوان یک دستور العمل به مناطق شهرداری تهران ابلاغ شده و سعی می‌شود از این نخبگان و نوابغ بهره کافی برده شود.

جوانی بیان کرد: امروز ما به لطف خدا موفق شدیم در منطقه ۳ یکی از این نوابغ ورزشی که دارای عناوین مختلف جهانی در این رشته هستند را با همکاری ورزشکاران محترم و بخش خصوصی حمایت کنیم و این مجموعه آکادمی دارت را راه اندازی و به بهره برداری برسانیم.

این موضوع یکی از گام هایی است که مورد توجه ما در منطقه ۳ قرار دارد و در همه حوزه ها منجمله حوزه ورزش، علوم مختلف و فرهنگ و مسائل مرتبط با حوزه شهری ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۳ افزود: خوشحال هستیم که سرکار خانم رحمانی علیرغم همه پیشنهاداتی که از کشورهای مختلف داشتند، منطقه و شهر و کشور خودشان را به عنوان پایگاه اصلی انتخاب کردند و در این منطقه و در شهر تهران به هموطنان خودشان خدمات ارائه می‌دهند که جای تقدیر از ایشان و خانواده محترمشان دارد.

این مجموعه ورزشی به مساحت ٢۵٠ مترمربع دارای ٢٠ تخته دارت، امکان نمایش دیجیتال امتیازات، نورپردازی ویژه و استاندارد به همراه هویت بصری و فضاسازی بسیار زیبا است و با افتتاح این سالن نیاز تمرینی شهروندان و ورزشکاران این رشته مرتفع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا