تجارت

ارائه خدمات نوروزی سامانه ۰۹۶۲۹ به زبان انگلیسی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ نوروز امسال در کنار ارائه خدمات به مسافران داخلی، به گردشگران خارجی نیز به زبان انگلیسی خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، پاسخگویی به تماس‌ها، رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران و گردشگران خارجی در امور مختلف اطلاعاتی و خدماتی از جمله ورود موقت و خروج گمرکی از تمامی مرزهای کشور از جمله فعالیت‌هایی است که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از گذشته تا کنون در سرفصل فعالیت‌ها و وظایف خود قرار داده است. در این راستا نوروز ۱۴۰۱ به منظور تسهیل در تردد گردشگران خارجی و رونق صنعت گردشگری در کشورمان، مسائل و مشکلات گردشگران خارجی در روزهای کاری و حتی ایام تعطیل به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ بررسی و رسیدگی می‌شود.

مسافران و گردشگران خارجی در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات گمرکی و یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و یا اطلاعات راه، آب و هوا، اقامت و … در هر نقطه از ایران می‌توانند با سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند و برای حل مشکل و یا دریافت راهنمایی‌های لازم از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان مربوطه به زبان انگلیسی بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا