اجتماعیجامعه،شهری

احداث دومین جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام(ره)

ناظم نیوز : شهردار منطقه۲ گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر شمال به جنوب با مشارکت بخش خصوصی درحال احداث است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به تقاضای بالای سفر در منطقه گفت: با توجه به اینکه تعداد جایگاه های سوخت موجود در منطقه پاسخگوی تقاضای این منطقه نیست، احداث جایگاه‌ سوخت در بزرگراه یادگار امام(ره) پیش‌بینی شد.

وی افزود: این جایگاه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) پایین‌تر از رستوران‌های فرحزاد،در زمینی به مساحت ۳ هزار و یکصد مترمربع احداث می‌شود .

شهردار منطقه۲ با اشاره به وجود یک جایگاه سوخت در مسیر جنوب به شمال یادگار امام (ره) گفت: براساس نیاز سنجی صورت گرفته در حال حاضر رانندگان برای سوخت گیری مجبور به طی کردن مسافت طولانی و رسیدن به مسیر جنوب به شمال بزرگراه هستند و همین موضوع حجم تردد و مشکلات ترافیکی را در این محدوده موجب می شود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه احداث جایگاه سوخت با مشارکت سرمایه گذار در حال اجرا است ، ادامه داد: برای ساخت جایگاه شرایطی مانند ایمنی، موضوع‌های ترافیکی و… وجود دارد که سرمایه‌گذار مجوزهای لازم را از شرکت پخش و پالایش دریافت کرده است.

شهردار منطقه ۲ کاهش طول صف جایگاه ها، تسریع در امر اجرای جایگاه سوخت و امکان سرویس دهی با ایمنی کافی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان از دستاوردهای این طرح است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا