آموزش و پرورش

۹۳ درصد ثبت نام ها در سامانه سیدا تکمیل شده است

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش گفت: اکنون ۹۳ درصد کل ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا تکمیل و کلاس بندی نیز از دو هفته قبل آغاز شده است.

به گزارش ناظم نیوز، محمود حبیبی در نشست خبری درباره قابلیت ها، چالش ها و مسائل شبکه آموزشی شاد که بعد از ظهر امروز برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره محدودیت نصب شاد در همه گوشی‌های تلفن همراه گفت: نصب شاد روی همه دستگاه‌های دارای نسخه اندروید ۴ به بالا امکان پذیر است.

وی درباره مشکلات سامانه سیدا بیان کرد: از سال گذشته پروژه بزرگ یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی آموزش و پرورش عملیاتی شد. در آموزش و پرورش انواع نظام های آموزشی را داریم که هم باید اطلاعات قدیمی حفظ شود و هم فرایندها در این سیستم ها نگه داری شود. از نظر حجم فرایندهای طراحی شده، یکی از بزرگترین پروژه های کشور برای یکپارچه سازی سامانه ها کلید خورد و طی یک سال گذشته بسیاری فرایندها یکپارچه شده و برخی روندها و فرایندها بازسازی و تکالیفی اضافه شد که ثبت نام الکترونیکی مدارس از این جمله بود.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش گفت: اکنون ۹۳ درصد کل ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا تکمیل و کلاس بندی نیز از دو هفته قبل آغاز و ۶۰ درصد کلاس ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: صدور ابلاغ معلمان نیز در حال پیگیری است و درصد قابل قبولی انجام شده است. خوشبختانه کار تا کنون موفقیت آمیز بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا