گردشگری

گفتمان گردشگری باید از مدارس شروع شود

رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: انتظار داریم با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و توان مجلس به میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در دروس دانش آموزان اشاره شود.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، دومین رویداد سراسری ایران و گردشگری خوراک در سده نو پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد در این مراسم محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس، افزود: در برنامه هفتم توسعه با توجه به مسائلی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام رایزنی شده و در سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری به گردشگری اشاره شده است و گفته که مجلس چه کاری باید برای گردشگری انجام دهد. امروز گردشگری در سیاست‌های ابلاغی وجود دارد و می‌توانیم بهترین قوانین را برای آن بنویسیم تا از آن بتوان در برنامه ۵ ساله آینده استفاده کرد.

وی با توجه به حضور وزیر آموزش و پرورش در این برنامه اظهار داشت: گفتمان گردشگری باید از مدارس شروع شود انتظار داریم با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و توان مجلس در دروس دانش آموزان به میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی اشاره شود. صنایع دنیا در گرو گردشگری است اگر از آن عقب بمانیم از گردشگری دنیا عقب افتاده ایم. در یک سال گذشته وزارت میراث فرهنگی اقدامات خوبی انجام داده است اما اگر از نظر زیر ساخت‌های فیزیکی پیش نرویم حتماً موفق نخواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا