کشتی،زرمیورزش

گرایی: امیدوارم مانند المپیک بتوانم دل هموطنانم را شاد کنم

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران گفت: امیدوارم با موفقیت در مسابقات جهانی، مانند المپیک بتونم دل هموطنانم را شاد کنم.

مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ روز گذشته(شنبه) به وقت تهران در سالن جوردال آمفی شهر اسلو نروژ آغاز شد.
در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
قهرمان المپیک در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مبارزه نیز بعد از قرار گرفتن حریف آذربایجانی روی خاک با اجرای ۲ سالتو بارانداز و در فاصله ۲ دقیقه این مبارزه را نیز با پیروزی پشت‌سر گذاشت و به نیمه نهایی صعود کرد.
گرایی در این مرحله باید به مصاف رامیز زودیزه از گرجستان مبارزه کند.
در ۲ مبارزه گرایی با حریفان ژاپنی و جمهوری آذربایجان، اوج هیجان را شاهد بودیم و او با زیرکی و هوشمندی خاصی در کنار آرامش مثالزدنی با اجرای فنون ناب کشتی فرنگی، امید را به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازگرداند.
وی بعد از شکست مقتدرانه مقابل حریف آذربایجانی در مورد حریف گرجستانی که در مرحله نیمه‌نهایی با او مبارزه خواهد کرد، گفت: من در المپیک هم با این کشتی‌گیر مواجه شدم. او واقعا کشتی‌گیر خوب و زیرکی است و امیدوارم بتوانم مانند المپیک به برتری برسم و دل هموطنان و همشهریانم را شاد کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا