فوتبال ایرانورزش

کامرانی‌فر دنبال رزومه چند مربی/ سراجی شمسایی را برکنار می‌کند؟

دبیر کل فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی به شرایط تیم ملی و کمیته فوتسال است و رزومه چند مربی را هم برای تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، انتظار می‌رفت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هفته گذشته تکلیف تیم ملی فوتسال و کمیته فوتسال را مشخص کند. این جلسه بیش از ۲۰ مصوبه داشت اما خبری درباره وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتسال و ریاست کمیته فوتسال منتشر نشد.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال بعد از نشست هفته گذشته اعلام کرد که تغییرات در فوتسال در روزهای آینده انجام و اطلاع رسانی می‌شود اما تاکنون این اتفاق به صورت رسمی رخ نداده است.

برای ریاست کمیته فوتسال مذاکراتی با محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون صورت گرفت و وی شروطش را برای پذیرش این مسئولیت اعلام کرده است.

میرشاد ماجدی دیگر گزینه این پست بود که در نهایت حضورش در فوتسال عملی نشد. یکی از شروط ماجدی یکی شدن کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال بود که ظاهراً فدراسیون با این شرط موافقت نکرده است.

در این میان و همزمان با مطرح شدن نام گزینه‌های دیگر برای کمیته فوتسال، مهرداد سراجی رئیس مستعفی این کمیته هم برای بازگشت به کار اقداماتی انجام داده است. گفته می‌شود سراجی هم شانس زیادی برای از سرگیری کار در کمیته فوتسال دارد و احتمالاً با هدف درآمدزایی بیشتر و آورده مالی، این اتفاق رخ بدهد.

سراجی پیش از جام جهانی فوتسال به خاطر اختلافاتی که با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال داشت، از سمتش استعفا کرد و حتی همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی لیتوانی نرفت. او البته در همان زمان فعالیتش، وحید شمسایی را به عنوان معاون کمیته فوتسال منصوب کرد اما در حال حاضر ارتباط مناسبی بین این دو وجود ندارد.

پیگیری‌های خبرنگار ناظم نیوز حاکی است در صورت بازگشت سراجی، شمسایی که حتی از وی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی یاد می‌شود، احتمالاً از کمیته فوتسال جدا می‌شود.

بررسی گزینه‌های ریاست کمیته فوتسال تنها ماموریت حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال نیست. کامرانی فر در روزهای اخیر مذاکراتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با بعضی از مربیان موفق لیگ در سال‌های گذشته داشته و از آنها رزومه کاری خواسته است. این در حالی است که فدراسیون مذاکراتی هم با بعضی از مربیان خارجی انجام داده ولی در این مذاکرات بر قبول شرایط مالی فدراسیون و مشکلات مالی از جمله قراردادهای دلاری و تبدیل آن به قراردادهای ریالی تاکید شده است.

علاوه بر این، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی فعلی تیم ملی هم که تا یک سال دیگر قراردادش با این تیم تمدید شده، برنامه‌هایش را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است و مشخص نیست با این شرایط، در نهایت تصمیم فدراسیون در قبال نیمکت تیم ملی چه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا