فوتبال ایرانورزش

پیوس: اشتباه داوری پیروزی را از پرسپولیس گرفت!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق پرسپولیس مقابل تیم هوادار پیروزی بود اما یکسری مسائل موجب شد تا تیم نتواند به حق خود برسد.

ناظم نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در شهرآورد نودوهفتم پایتخت برابر استقلال به تساوی بدون گل رسید که پس از این دیدار خیلی از کارشناسان از عملکرد فنی تیم‌ها در شهرآورد انتقاد کردند. سرخپوشان پایتخت در دیدار بعدی خود مقابل هوادار نتوانستند به پیروزی برسند و همین موجب شد تا از جمع مدعیان عقب بمانند.
فرشاد پیوس، در مورد مسائل مختلف مانند تساوی پرسپولیس برابر هوادار، گل نزدن مهاجمان پرسپولیس و … صحبت‌هایی انجام داد که در می‌خوانید:
دیدار پرسپولیس و هوادار هم با تساوی خاتمه یافت. نظر شما در مورد این دیدار چیست؟
پرسپولیس عملکرد خوبی در این‌ دیدار داشت اما برخی اوقات بازی گره می‌خورد تا تیم نتواند نتیجه لازم را بگیرد.
به نظر می‌رسد تساوی در شهرآورد و کیفیت پایین آن دیدار روی عملکرد پرسپولیس برابر هوادار تاثیر گذاشته بود. درست است؟
پرسپولیسی‌ها باید دربی را فراموش کنند. بازیکنان با تجربه خوبی داریم اما در مجموع امیدوارم بازیکنان به فرم‌ایده‌آل خود بازگردند تا دوباره شاهد پرسپولیس فصل‌های گذشته باشیم.
در دیدار شهرآورد که ویترین فوتبال ایران بود، همه منتظر بودند که بازی جذابی را ببینند.
درست است اما شهرآورد شرایط خودش را دارد. درست است که انتظار داشتیم بازی زیبایی از کار در بیاید اما موقعیت‌های زیادی از سوی هر دو تیم در طول بازی رخ نداد تا این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.
به بازی هوادار می‌رسیم. پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که داور مانع برتری آن‌ها مقابل این تیم شده، درست است؟
بازیکن حریف خودش گفت با دست گل زده است اما حرف من این است که تیم باید به قدری خوب کار کند که این‌ مسائل در پیروزی و موفقیت تیم تاثیر نداشته باشد.
چه توصیه‌ای به پرسپولیسی‌ها برای ادامه لیگ دارید؟
باید دیدارهای قبلی خود را فراموش کنند. ما هنوز هم با بالای جدول زیاد اختلاف نداریم و برای آنکه با جایگاه واقعی خودمان بازگردیم باید در مسابقات بعدی به‌ برتری برسیم.
مهاجمان پرسپولیس از شرایط ایده‌آل به دور هستند. دلیل آن چیست؟
حریفان به خوبی این‌ نفرات را آنالیز کردند. امیدوارم آن‌ها بتوانند به شرایط ایده‌آل خود بازگردند چرا که حیف است این همه موقعیت خلق می‌شود اما در نهایت هدر می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا