فوتبال ایرانورزش

وقتی استقلال می‌برد، مجیدی عقده‌گشایی می‌کند!

ناظم نیوز: احمد مددی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می‌کنم. او عادت زشتی دارد و وقتی استقلال می‌برد، عقده‌گشایی می‌کند و وقتی که نتیجه نمی‌گیرد، زبانش بند می‌آید.

به گزارش ناظم نیوز مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با تبریک صدرنشینی استقلال به هواداران و پیشکسوتان اظهار داشت: در ابتدا فرهاد مجیدی را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می‌کنم. او عادت زشتی دارد و وقتی استقلال می‌برد، عقده‌گشایی می‌کند و وقتی که نتیجه نمی‌گیرد، زبانش بند می‌آید. وی در خصوص موضوع جذب شیمبا بیان کرد: با این وجود که به خاطر کرونا در بیمارستان بستری بودم، اما تمام اقدامات برای جذب شیمبا انجام شده بود اما خود مجیدی هم به خوبی می‌دانست شیمبا قصدی برای آمدن به استقلال ندارد وگرنه همان موقع قرارداد امضا می‌کرد. برای جذب شیمبا جدی بودیم و حتی آماده بودیم برای او بلیت مستقیم به دوبی بگیریم اما او دیگر پاسخ ما را نداد. ما زودتر از موعد نیز قرارداد اصلی را آماده و برای شیمبا ارسال کردیم اما موضوع این است که بعد از توافق او با استقلال، باشگاه فولاد با توجه به بسته بودن پنجره‌اش، می خواست به هر قیمتی بازیکنانش را حفظ کند و پیشنهاد بهتری به او داد. شیمبا نیز بعد از دیدن پیشنهاد فولاد تصمیم گرفت دیگر جواب ما را ندهد تا مدت زمان یک هفته‌ای بگذرد و بعد از آن هم با فولاد قرارداد امضا کرد.
مددی ادامه داد: تا زمانی که در استقلال بودم، موفق شدیم تمام بازیکنانی سرمربی را جذب کنیم. بازیکنانی چون امیرحسین حسین زاده، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، رضایی و امین قاسمی نژاد. هواداران یادشان نرفته که مجیدی به خاطر جذب بازیکنانش از مدیریت تشکر کرد اما چند روز بعد و در حالی که در بیمارستان بستری بودم، دوباره انتقاداتش را شروع کرد. معنی این رفتارهای دوگانه مجیدی چیست؟ مجیدی یادش نرفته که بر خلاف عرف و با هزینه‌های گزاف ۸ روز زودتر تیم را به دوبی اعزام کردیم که او بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نداشته باشد، اما او باید توضیح دهد آن هشت روز در دوبی و به ویژه در هتل محل اقامت تیم چه گذشت؟
وی ادامه داد: گزارش نهادهای مربوطه مستند است و حتی وزیر ورزش نیز از آن اتفاقات اعلام انزجار کرد. من که در آن روزها بیمار بودم و با کرونا دست و پنجه نرم‌ می کردم اما اگر آن اتفاقات زشت و افتضاحات اردوی دوبی رخ نمی داد و او استقلال را دوست داشت، شاید الهلال را شکست می دادیم.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص عدم صدور مجوز حرفه‌ای سازی نیز تصریح کرد: علل و عوامل حذف سرخابی ها از آسیا مشخص هستند و به مجیدی توصیه می‌کنم در مورد کاری که تخصص در آن ندارد اظهار نظر نکند. در این فرصت یکبار دیگر برای تنویر افکار عمومی و هواداران فهیم استقلال عرض می کنم، در سال ۹۹ و در حالی که پیش از ورود بنده هیچ کاری برای حرفه‌ای سازی نشده بود، ظرف یک هفته کار شبانه روزی و با پرداخت بیش از ۵۰ میلیارد تومان بدهی ریالی و ارزی و بارگذاری صدها صفحه مستندات و فرم های مربوطه، توانستیم مجوز حرفه ای سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا اخذ کنیم و اگر مجیدی با استقلال در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیای سال گذشته در عربستان صدرنشین شدند و از گروه مرگ صعود کردند، به دلیل همان چند روز کار شبانه روزی برای اخذ مجوز حرفه ای بود.
مددی بیان کرد: در سال جاری نیز با توجه به تجربه گذشته، تمامی اقدامات خواسته شده از سوی کمیته حرفه ای سازی مستقر در سازمان لیگ فدراسیون را انجام دادیم و حتی همه بدهی های ارزی و ریالی را پرداخت کردیم. حتی اخیرا هم برای اصلاح صورت های مالی با درخواست مصطفی آجورلو به استقلال کمک کردیم. در پایان صراحتا می گویم؛ برای کسانی که به هرقیمتی دنبال محبوبیت هستند و حرف‌های غلط و بی مبنا از ذهن شان به بیرون می‌آید، متاسفم و به آنان توصیه می کنم مراقب حرف‌های خود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا