ورزش

نمره قبولی هیات مدیره باشگاه به عملکرد آکادمی سرخپوشان

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عملکرد یک سال گذشته آکادمی باشگاه را مطلوب ارزیابی کرد تا از محسن خلیلی برای فصل آینده برنامه بخواهند

به گزارش ناظم نیوز، حضور رضا درویش در قامت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باعث درخواست تعدادی از پیشکسوتان برای بازگشت محمد پنجعلی به جای محسن خلیلی برای مدیریت آکادمی تیم‌های پایه شده بود تا این موضوع توسط اعضای هیأت مدیره مورد بررسی قرار گیرد.

تیم‌های پایه پرسپولیس در فصل گذشته توانستند عملکرد بهتری نسبت به فصول گذشته داشته باشند تا هیأت مدیره نیز پس از ارزیابی فنی، حقوقی و مالی آنها عملکرد محسن خلیلی را به عنوان مدیر آکادمی مورد قبول دانسته و تصمیم بر حفظ او در این جایگاه داشته باشند.

رضا درویش که با توصیه خلیلی مبنی بر پرداخت ۵۰ درصد از قراردادهای فصل جاری بازیکنان تیم‌های پایه، مانع از فسخ قرارداد آنها و از دست رفتن سرمایه بازیکن سازی این باشگاه شد نظر مساعد خود را مبنی بر حفظ خلیلی اعلام کرده است و از او خواسته تا برنامه فصل آینده را تنظیم و ارائه کند.

استعلام حقوقی درویش نشان از عدم شکایت از آکادمی باشگاه پرسپولیس بر خلاف سال‌های گذشته دارد تا خیال او بابت حاشیه‌های فراوانی که همواره در تریبت بازیکنان وجود داشت تا حد زیادی راحت شود.

با این حال مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد از پنجعلی در بخش ورزشی دیگر باشگاه استفاده کند تا اینگونه نظر او و سایر پیشکسوتان را نیز جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا