هنر

معجزه امید به زندگی در «هیوا»/ زندگی زوج‌های نابارور قصه شد

ویژه برنامه «هیوا» به تهیه کنندگی حسین فرزندی و با اجرای عاطفه میرسیدی هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حسین فرزندی تهیه کننده برنامه «هیوا» درباره موضوع این برنامه گفت: «هیوا» نگاه متفاوتی به موضوع خانواده و کارکرد مهم آن فرزندآوری دارد. ما در این برنامه سعی کردیم سختی ها و ناامیدی زوج های نابارور را در مراحل مختلف درمان برای مخاطبان روایت کنیم و از سوی دیگر مکان این برنامه را کربلای معلی انتخاب کنیم، مکان معنوی که امید و تلاش را به مخاطبان القا می کند.

وی ادامه داد: «هیوا» شنیدن قصه های حقیقی است که سرگذشتشان شبیه خیلی از زوج های نابارور است و مخاطب با آن همذات پنداری می کند.

فرزندی درباره دکور این برنامه نیز اضافه کرد: امن ترین جای دنیا برای هر انسانی و هر کودکی خانه است، پس تلاش کردیم دکوری شبیه به خانه داشته باشیم که زندگی در آن جریان دارد و منبع امنیت و آرامشش هم گنبد امام حسین (ع) است.

تهیه کننده برنامه «هیوا» گفت: گفتگو با خانواده هایی که در موضوع فرزندآوری یا ازدواج مشکل داشتند و با توسل به فضل و رحمت امام حسین (ع) یا حضرت ابوالفضل (ع) چشم امید به گره زندگی خود داشته اند، سفرنامه کربلا، آیتم توسل به امام حسین (ع) و … بخش های مختلف این ویژه برنامه است که در مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می رود.

ویژه برنامه «هیوا» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما و سازمان تبلیغات اسلامی است که در ماه مبارک رمضان از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا