ارتباطات و فناوری اطلاعاتاقتصادی

مراکز خدمات دیجیتال دیجی سان برای تسهیل سازی وتجربه متفاوتی مشتریان است

ناظم نیوز : حسین کاشانی با حضور در اتاق خبر مخابرات ایران در تلکام گفت: خدمات ارائه شده از سوی دیجی سان علاوه بر تسهیل سازی ، تجربه متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار داده است.

به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات ، حمید کاشانی مدیرعامل دیجی ساین اظهارداشت : امروزه فناوری و ارتباطات جزو لاینفک زندگی شده است و این نیاز به شدت احساس می شود که باید هم پای فناوری قدم برداشت تا از آن جا نمانیم.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات نرم افزاری و غیر حضوری به مشتریان در حال حاضر از سوی برخی شرکت ها و استارت آپ ها در کشور در حال انجام است و روز به روز بیشتر می شود، دیجی سان نیز با ارائه کیوسک های پرداخت آنلاین در داروخانه ها و دفاتر پیشخوان و دیگر مراکز خدمات دیجیتال به عنوان یک استارت آپ پا به این عرصه گذاشته و درحال خدمتگزاری است.

مدیرعامل دیجی ساین حضور در نمایشگاه تلکام را فرصت بسیار خوبی برای شرکت ها و استارت آپ ها دانست و گفت:به نظر می رسد بخش خصوصی از حضور شرکت های دولتی در نمایشگاه می تواند استفاده کند تا علاوه بر رونق کسب و کار،ایده هایشان را نیز عملی کنند و به ارزش آفرینی دست پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا